قاچاق ارز
-
استان ها > زنجانقاچاق دلار در زنجان ناکام ماند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت متخلف پرونده حمل و نقل و مباشرت در قاچاق ۱۰۴ هزار دلار به پرداخت بیش از ۱۶۶ میلیارد ریال جزای نقدی خبر داد.
-
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبرداد:
استان ها > آذربایجان غربیتوقیف ۷۴۵ میلیارد ریال ارز خارجی ارز قاچاق در مرز سرو
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ارز قاچاق به ارزش بیش از ۷۴۵ میلیارد ریال توسط مرزداران هنگ مرزی ارومیه خبر داد.
-
استان ها > آذربایجان غربیضبط ۱۳ دستگاه ماینر قاچاق در میاندوآب
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت چهار میلیارد ریال جزای نقدی برای نگهداری غیرمجاز ماینر در میاندوآب خبر داد.
-
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛
استان ها > قمجریمه ۴۹ میلیارد ریالی برای متخلف ارزی در قم
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت ۴۹ میلیارد ریالی برای قاچاقچی ارز در استان خبر داد.
-
استان ها > ایلاماستاندار ایلام: ناهماهنگی دستگاهها مهمترین ریشه قاچاق در استان است
استاندار ایلام با تأکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز پدیدهای چندوجهی و مخرب است، گفت: یکی از مهمترین عوامل شکلگیری قاچاق، ناهماهنگی، جزیرهای عمل کردن و نبود نظارت مؤثر میان دستگاههای اجرایی است.
-
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد
استان ها > قمجریمه ۴۱ میلیارد ریالی، سزای متخلفان ارزی در قم ️
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت ۴۱ میلیارد ریالی برای قاچاقچیان ارز در استان خبر داد. ️
-
سیاسی > مجلسطاهری: حداقل ۳۵ میلیارد دلار قاچاق داریم، با قاچاق مبارزه شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: امروز حداقل ۳۵ میلیارد دلار قاچاق داریم. اگر این رقم در اختیار شبکه رسمی بانکی باشد، نه تنها تمام نیازهای رسمی کشور پاسخ داده میشود، بلکه احتمالا مازاد هم خواهیم داشت
-
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام خبر داد:
استان ها > ایلامکشف بیش از ۵ میلیون دینار قاچاق در مرز مهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار دینار قاچاق، در پایانه مرزی مهران خبر داد.
-
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرداد
استان ها > اصفهانشناسایی و انهدام یکی از بزرگترین شبکههای قاچاق سوخت در اصفهان
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از شناسایی و انهدام یکی از بزرگترین شبکههای قاچاق سوخت در کشور با محوریت استان اصفهان خبر داد و گفت: این باند با استفاده از صورت وضعیت و باربرگهای صوری، ماهانه بیش از ۹ میلیون لیتر سوخت را از شبکه رسمی خارج و به سمت مرزها قاچاق میکردند.