۱۴۰۰-۰۱-۰۶ | ۱۸:۱۸
منبع: بوشهر
ملخ‌ها به شمال استان بوشهر رسیدند

ملخ‌ها به شمال استان بوشهر رسیدند

بوشهر (ایسنا) - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از هجوم ملخ‌ها به شمال استان بوشهر خبر داد.

خسرو عمرانی با اشاره به هجوم ملخ ها عنوان کرد: روز گذشته، پنج فروردین‌ماه ریزش ملخ‌های صحرایی در نقاطی از شهرستان‌های گناوه و دیلم گزارش شد که علی رغم شرایط نامساعد جوی بلافاصله عملیات مبارزه با این آفت آغاز شد.

وی اضافه کرد: شب گذشته و بامداد امروز نیز عملیات مبارزه با این آفت در سطح ۱۵ هکتار از اراضی شهرستان گناوه انجام گرفت.

معاون سازمان جهاد کشاورزی بوشهر تاکید کرد: کشاورزان، دامداران و دریانوردان به محض مشاهده دسته‌های ملخ، موضوع را به نزدیک‌ترین اداره جهاد کشاورزی اطلاع دهند تا بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی کانون ریزش ملخ و عملیات مبارزه صورت گیرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها