۱۴۰۰-۰۱-۱۱ | ۱۲:۴۱
براثر تصادف ۱۲ نفر در کازرون مصدوم شدند

سخنگوی اورژانس فارس:

براثر تصادف ۱۲ نفر در کازرون مصدوم شدند

فارس (ایسنا) - سخنگوی اورژانس فارس از وقوع یک فقره تصادف در محور قائمیه به سمت شهرستان کازرون بین سه دستگاه خودرو با ١٢ مصدوم خبر داد.

حسن همتی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: ساعت 17 و 49 دقیقه عصر روز سه‌شنبه 10 فروردین موضوع تصادف سه خودرو در محور قائمیه کازرون به اورژانس اعلام و بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

او ادامه داد: در این حادثه که در پی برخورد سه خودرو شامل یک  دستگاه پژو پارس و دو دستگاه پراید در محور قائمیه-کازرون رخ داد، ١٢ نفر مصدوم شدند.

همتی خاطرنشان کرد: دو مصدوم این حادثه در محل توسط تکنسین اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند و ١٠ مصدوم دیگر توسط ٤ دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستام کازرون منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: وضعیت مصدومان مطلوب گزارش شده است. 

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها