• یکشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400012917017
  • خبرنگار : 50227

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ارتش از مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی است

ارتش از مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی است

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ارتش یکی از مولفه‌های اقتدار نظام مبارک انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در رژه خدمت نیروهای مسلح که امروز ۲۹ فروردین ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و همه نیروهایی که در نظام مقدس نقش ایفا می‌کنند در صحنه جهاد اصغر نیازمند توفیق در جهاد اکبر است. یکی از بهترین راهکارهایی که بتوانیم در ماموریت‌های محوله خوب نقش ایفا کنیم آن است که در صحنه جهاد اکبر و نبرد با دشمن درون پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جهاد اصغر نبرد با دشمن برون است، گفت: در تمام ۴۲ سالی که دشمنان تلاش کرده‌اند انقلاب را با شکست مواجه کنند، یکی از مولفه‌هایی که همواره توانسته موثرترین نقش را ایفا کند، نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

موسوی‌فرد، ارتش را یکی از مولفه‌های اقتدار نظام مبارک انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز اگر می‌بینیم دشمن به خود اجازه نمی‌دهد نگاه چپ به مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور داشته باشد، به ملاحظه اقتداری است که نیروهای مسلح کشور، ارتش و سپاه دارند. این اقتدار باعث شده دشمن به خود اجازه ندهد به مرزهای جمهوری اسلامی، نگاهی آلوده داشته باشد.

وی با اشاره به سند همکاری ایران و چین گفت: مدتی قبل برخی از معاندان کشور در خصوص سند همکاری ایران و چین صحبت‌هایی می‌کردند و می‌گفتند که ایران می‌خواهد کشور را بفروشد اما آن‌ها یادشان رفته است که رضا شاه پلید معاند وقتی که متفقین به میهن حمله کردند، کمتر از چند ساعت کشور به تصرفشان درآمد و رضاخان نیز فرار کرد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: شاه پلید در همه دوران سلطنت خود به کشور خیانت کرد و بحرینی که متعلق به خاک ایران اسلامی بود را حاتم بخشی کرد و بخشی از خاک میهن را در اختیار دشمنان گذاشت.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی، در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار نگرفت و از این پس نیز قرار نخواهد گرفت. ولایت مطلقه فقیه از همه دستاوردهای نظام اسلامی و وجب به وجب این خاک به پشتوانه خدای متعال، اهل بیت، شهدا و نیروهای مسلح حراست می‌کند.

موسوی‌فرد گفت: باید همچنان نگاهی به درون داشته باشیم و در عین حال با کشورهایی که تمام مولفه‌های قدرت ما برای آن‌ها قابل احترام است، ارتباط داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha