• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400022618143
  • منبع : فرهنگستان هنر

در جریان یک همایش بررسی می شود

رسانه‌ها در عصر کرونا چقدر می توانند به هنر کمک کنند؟

رسانه‌ها در عصر کرونا چقدر می توانند به هنر کمک کنند؟

هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا»با همکاری گروه تخصصی چندرسانه‌ای و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» در قالب دو نشست تخصصی، دیدگاه‌های استادان و پژوهشگران را با محور هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا، به بحث می‌گذارد.

این هم‌اندیشی ابتدا با ارائه گزارشی از غلامرضا آذری، دبیر علمی این هم‌اندیشی آغاز خواهد شد. در نشست اول، چند تن از اعضای گروه چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. در این نشست، نصرالله جهانگرد درباره «اهمیت رسانه‌های ارتباط جمعی در عصر کرونا» مقاله خود را ارائه می‌کند. «تحول در آموزش دانشگاهی مبتنی بر رسانه‌های دیجیتال در عصر کرونا» نیز عنوان مقاله‌ای است که یونس سخاوت ارائه می‌دهد.

در ادامه بهروز مینایی درباره «بررسی تأثیر کرونا در صنعت بازی‌های رایانه‌ای» نظرهای خود را بیان خواهد کرد.

سخنرانی علیرضا گلپایگانی درباره «استفاده از ظرفیت‌های انیمیشن برای آگاهی‌بخشی جامعه» پایان‌بخش نشست اول این هم‌اندیشی خواهد بود.

در دومین نشست این هم‌اندیشی نیز چهار مقاله‌ برگزیده دریافتی ارائه خواهد شد.

هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات، از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰، به‌صورت وبینار برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار می‌توانند از اینجا وارد نشست شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.