• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400032720399
  • منبع : نمایندگی ایلام

تسلیت مسئولان کشوری و استانی در پی درگذشت رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام

تسلیت مسئولان کشوری و استانی در پی درگذشت  رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام

ایسنا/ایلام امروز در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت و رئیس خانه مطبوعات استان ایلام مسئولان کشوری و استانی پیام تسلیت صادر کردند.

محمد نوذری ، استاندار ایلام در پیامی اظهار کرد: خبر درگذشت غم انگیز پیشکسوت عرصه قلم و رسانه استان مرحوم حاج سامی شهبازی باعث تألم خاطر و اندوه فراوان شد.

مجموعه تلاش ها، زحمات و دغدغه های دلسوزانه این خبرنگار فقید در همه حوزه‌ها فراموش نشدنی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم آن مرحوم و مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، از درگاه احدیت برای آن انسان فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و مجموعه اصحاب قلم و رسانه صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام و مسئول خبرگزاری ایسنا، منطقه ایلام در پیامی اظهار کرد:

خبر درگذشت دوست و همکار گرانقدرمان  مرحوم سامی شهبازی، خبرنگار پیشکسوت و رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان که سال ها نمایندگی روزنامه رسالت را بر عهده داشت و از بنیانگذاران خانه مطبوعات استان بود،  موجب تأسف و تألم بسیار  شد.
بدینوسیله این مصیبت جانکاه و غم جانسوز را به خانواده محترم  و به همکاران عزیز رسانه‌ای آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می‌کنم.
از خدای سبحان برای آن فقید سعید مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان و همکاران  صبر، اجر و شکیبایی خواستارم.

 پدرام پاک آیین،  نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات نیز در پیامی گفت:  درگذشت روزنامه نگار متعهد و خدوم‌ و  رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان ایلام ، مرحوم حاج سامی شهبازی موجب تالم و تاثر شد.
 ایشان سال های متمادی در همکاری با رسانه های ارزشمند و ارزشی ،تلاشی صادقانه داشت  و به خوش خلقی ، سلامت و محبت به اهل بیت (ع) زبانزد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جمیع همکاران به ویژه اهالی  محترم رسانه در  استان ایلام، خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم آن مرحوم ، برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر طلب می کنم.

دکتر «محمد علی‌اکبری» درگذشت مرحوم شهبازی را اینگونه تسلیت گفت: خبر درگذشت نابهنگام و ناباورانه دوست و برادر عزیزم، زنده یاد حاج سامی شهبازی رئیس فقید خانه مطبوعات استان ایلام، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.
خاطره همکاری نزدیک با این شخصیت برجسته رسانه در برگزاری همایش ملی زیست جهان پسا کرونا، حضور شایسته و امانتدارانه ایشان در جلسات استانی و دفاع جسارت آمیز و مبتنی بر عقلانیت در خلال سفر های استانی مسئولان،  بر حزن و اندوه فقدان این  پیشکسوت فقید رسانه می افزاید.
ضمن ابراز مراتب همدردی، این ضایعه را به مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان، اصحاب محترم و معزی رسانه، همسر و خانواده عزادار شهبازی تسلیت عرص نموده و برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی آرزومندم.
بدون شک اخلاق نیک ایشان سبب آرامش ابدی در جهان اخروی  خواهد بود.

محمد علی‌نظری، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در پیامی اظهار کرد:خبر درگذشت نابهنگام شادروان "حاج سامی شهبازی" از پیشکسوتان و بزرگان عرصه قلم و رسانه و رئیس خانه مطبوعات استان ایلام موجب تاسف و تالم دوستان و همکاران رسانه ای شد.

کلام شیرین و شیوای مرحوم شهبازی که همیشه به زیور احادیث و آیات قرآنی آراسته و عجین بود ، مایه دلگرمی و قوت قلب اهالی خوب و با صفای رسانه بود و در فراز و نشیب عبور از گردنه های دشوار مسیر ، پیوسته همگان را به تقوا و پرهیزگاری دعوت می نمود.

ایشان با پشتکار و تلاش جهادی خدمات شایسته ای در راه ترویج فرهنگ بسیج و حفظ ارزشهای نظام و انقلاب و خدمت به مردم و توسعه استان ایفا نمود و کارنامه درخشانی در پایبندی به اخلاق حرفه ای و عمل به رسالت خطیر خبررسانی به یادگار گذاشت.

با قلبی محزون این ضایعه اسفبار را به محضر خانواده محترم و بستگان ایشان ، همکاران و اصحاب قلم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم  طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

دکتر بازوند  مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در پیامی ، اظهار کرد: ضایعه درگذشت همکار رسانه ای ، خبرنگارفرهیخته و بسیجی ،مرحوم سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات  ، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این فعال پرتلاش و خدوم عرصه مطبوعات استان  با اطلاع رسانی وآگاهی بخشی  ،کارنامه ای درخشان و نامی نیک و ماندگار در بین مردم ، مسئولین و  اصحاب رسانه از خود بر جای گذاشت.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه غم بار را به اصحاب رسانه ، و  به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم  و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارم.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام نیز اظهار کرد: مرگ ناباورانه سامی شهبازی، خبرنگار متعهد، رئیس خانه مطبوعات استان، پیشکسوت و فعال رسانه ای  همه ما را در غم و اندوهی سنگین فرو برد.
 مرحوم شهبازی دغدغه های فرهنگی و اجتماعی فراوانی داشت و همواره با شور و امیدی وصف ناشدنی در پی رفع موانع رشد و پیشرفت استان و ارتقای شاخص های توسعه یافتگی  بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کتابداران و کتابخوانان استان، این مصیبت بزرگ را به اصحاب رسانه، مردم، بویژه خانواده وی تسلیت عرض نموده و ضمن طلب آمرزش و غفران الهی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم ، برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha