• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400060201050
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون ورزش و جوانان اردبیل خبرداد:

تعطیلی سالن‌های ورزشی اردبیل تا پنجم شهریورماه

تعطیلی سالن‌های ورزشی اردبیل تا پنجم شهریورماه

ایسنا/اردبیل معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن‌های سرپوشیده ورزشی تا پنجم شهریورماه تعطیل هستند و فعالیتی در آنها انجام نمی‌شود.

محمدرضا برادران دوم شهریور ماه در نشست با جمعی از هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: شرایط کرونایی در مقاطع مختلف آسیب‌های جدی به فعالیت‌های ورزشی به ویژه دارندگان سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی وارد کرده که ما نیز شرایط سخت کاری آنها را احساس می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با تصمیم ستاد کرونا تعطیلی تالارها، سالن‌ها و اماکن سرپوشیده ورزشی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و در صورت بروز تخلف با صاحبان سالن‌ها و تالارهای ورزشی برخورد جدی خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ در کنار سالن‌های ورزشی سرپوشیده، فعالیت استخرها نیز پنجم شهریورماه ممنوع است و بعد از آن ستاد کرونا تصمیم‌گیری خواهد کرد که ادامه فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های سرپوشیده به چه شکلی باشد تا شرایط جدید به مسئولان و مدیران این باشگاه‌ها ابلاغ شود.

برادران افزود: با تصمیم ستاد کرونا مقرر شده باشگاه‌هایی که از این شرایط کرونایی متضرر شده‌اند، از تسهیلات کم بهره کرونایی استفاده کرده تا بخشی از ضرر و زیان‌ آنها از این طریق جبران شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: صاحبان باشگاه‌ها و فضاهای ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ورزش نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند تا امکان پرداخت تسهیلات کم بازده برای دارندگان این سالن‌ها و باشگاه‌ها فراهم آید.

برادران اضافه کرد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی زمینه فعالیت اماکن ورزشی در نیمه دوم سال به شکل مناسب و پایدار فراهم آید تا بیش از این صاحبان این امکان متضرر نشده و ارتقا سلامت شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در ۱.۵ سال اخیر عمده فعالیت‌های ورزشی برگزاری مسابقات و اردوها به تأخیر افتاده که قطعا با بهبود شرایط کرونایی و با هدف ارتقا سلامت شهروندان فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha