• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400060302442
  • منبع : نمایندگی قزوین

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تاکستان

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تاکستان

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک شرور متواری و عامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان تاکستان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اعلام کرد: فردی که با تیراندازی و ایجاد رعب  و وحشت و نا امنی و اختلال در نظم و امنیت شهر، متواری شده بود، بلافاصله شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی توسط مأموران انتظامی شهرستان تاکستان و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این شرور که در یک دامداری مخفی شده بود دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بابیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم،۲ قبضه سلاح شکاری و مقادیری مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: متهم شرور پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس، با تلاش شبانه‌روزی به هیچ وجه اجازه قدرت‌نمایی و جولان به افراد شروری که قصد بر هم زدن امنیت شهروندان را دارند نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق منزل حین سرقت در تاکستان  
 
سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان نیز خاطرنشان کرد: روز گذشته با تماس یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزلش واقع در خیابان ولیعصر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: بلافاصله مأموران با هماهنگی صاحب خانه وارد منزل شده و در یک اقدام ضربتی سارق مذکور را در حال سرقت اموال و اشیای منزل بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: متهم که از سارقان سابقه‌دار است پس از دستگیری در تحقیقات اولیه و بازجویی بعمل آمده به ۱۰  فقره سرقت لوازم منزل درسطح شهرستان اعتراف کرد.
 
عزیزی درپایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل، هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً مراتب را با شماره تلقن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha