۱۴۰۰-۰۶-۲۷ | ۱۲:۵۷
منبع: نمایندگی ایلام
ابتلای ۱۳۳ نفر دیگر به کرونا در ایلام/ خروج استان از وضعیت قرمز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

ابتلای ۱۳۳ نفر دیگر به کرونا در ایلام/ خروج استان از وضعیت قرمز

ایلام (ایسنا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای ۱۳۳نفر دیگر به کرونا در ایلام خبر داد.

دکتر «محمدکریمیان» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با حتساب این ۱۶۷ نفر شمار مبتلایان به کرونا در استان به  ۵۸ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

وی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۰۴۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر در استان بستری شده‌اند و مجموع بستری‌ها به ۲۲۰ نفر رسیده است.

کریمیان تصریح کرد: در رنگ‌بندی جدید کرونایی، شهرستان‌های ایلام، آبدانان، ایوان، دهلران، دره‌شهر، مهران، چرداول، هلیلان و چوار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بدره، ملکشاهی و سیروان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها