• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400091410657
  • خبرنگار : 71650

ایجاد ۳۲ خانه مهر در کنار مرکز بازپروری معتادان «سروش»

ایجاد ۳۲  خانه مهر در کنار مرکز بازپروری معتادان «سروش»

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به طرح ارائه شده از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مینی بر ایجاد "شهر سلامت" در جهت بازپروری معتادان، گفت: طرح دهکده سلامت برای بازپروری معتادین و حرفه آموزی و در نهایت بازگشت آنها به خانواده با ظرفیت ۱۰ هزار نفر به ستاد مباره با مواد مخدر ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند که برای پیگیری مصوبات بازدید رییس جمهوری به مرکز سروش رفته بود، با حضور در جمع خبرنگاران، بخش اداری، ستادی و انتظامی، ساختمان چند منظوره سینما و تئاتر، پارک‌، مرکز مطالعات بالینی مواد مخدر و سالن ورزشی را از جمله بخش‌های طراحی شده برای دهکده و شهر سلامت دانست و اظهار کرد: این دهکده دارای تجهیزات مختلفی با ظرفیت هزار متر مربع و ۲۱ حرفه برای مددجویان طراحی شده که یادگیری این حرفه‌ها برای مددجویان اجبار بوده و همه باید آن را یاد بگیرند.

وی خانه مهر در حال تاسیس را از دیگر بخش‌های دهکده سلامت عنوان کرد و این را هم گفت که تا کنون ۳۲ واحد از این خانه‌ها احداث شده که تعداد آن باید ارتقا یابد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: از سوی دیگر چهار باغ هنر یعنی باغ کتاب، باغ هنر، باغ هنرهای دستی و باغ فلسفه را برای این دهکده سلامت طراحی کرده‌ایم که در پارک مجهزی در این دهکده قرار گرفته و باید گفت این بخش‌ها را در سطح بین المللی تدبیر دیده ایم.

وی به کاستی‌های این مجموعه نیز اشاره کرد و با تاکید بر لزوم توجه مسئولین برای کمک‌رسانی به طرح دهکده سلامت، درباره مشکلات آب‌رسانی به مرکز سروش تاکید کرد: مرکز سروش از سال ۹۷ ایجاد شد و روزانه ۱۵۰ هزار لیتر آب برای این مجموعه مورد نیاز است که ماهیانه ۲۵ میلیون تومان برای موضوع آب این مرکز هزینه می‌کنیم و لازم است با کمک فرماندار و بخشدار محترم مشکلات پیرامون این فاصله طولانی برای انتقال آب را برطرف کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha