• سه‌شنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401030302092
  • منبع : نمایندگی سمنان

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان سمنان

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان سمنان

ایسنا/سمنان همزمان با سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این آیین اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر، نماد رشادت، ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: خرمشهر در دوران دفاع مقدس توسط دشمن تصرف شد اما با جانفشانی، شجاعت و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس و بدون هیچگونه واگذاری امتیازی فتح شد.

هاشمی افزود: معنویت حاکم بر جبهه‌های جنگ، نعمت رهبری، ولایت و ولایتمداری رزمندگان و وحدت بین نیروهای مسلح، سه عامل موفقیت ما در بحث آزاسازی خرمشهر بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت، کارها و اقدامات مختلف، ارزشمند و مطلوبی در سطح کشور در حال انجام است.

استاندار سمنان گفت: ۸۵ شهید والامقام متعلق به استان سمنان در حماسه آزادسازی خرمشهر نقش آفرینی کردند که یاد و خاطره آنهارا گرامی می داریم.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان سمنان
همچنین حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استام و امام جمعه سمنان با بیان اینکه رهبری نظام اسلامی جایگاه بسیاری رفیعی است که باید برای این نعمت شکرگزار خداوند باشیم گفت: تمام خصوصیات و آنچه خداوند به ائمه معصومین و پیامبر خود عنایت کردند، غیر از ویژگی‌های اختصاصی، به ولی فقیه نیز داده شده است.

وی با بیان اینکه ولی فقیه و رهبری، هدایتگر و ناخدای کشتی حکومت اسلامی است به نقش مهم ولی فقیه در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: ما در فتح خرمشهر، پیروزی بسیار عظیمی را بدست آوردیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امام راحل نصرت و یاری خداوند را باعث پیروزی و فتح ما در خرمشهر دانستند.

وی اضافه کرد: امروز نیز تحت ولایت رهبری مقام معظم رهبری هستیم که بر هوشیاری همگان همواره تاکید داشته و فرمودند : خرمشهرها در پیش است.

مطیعی با بیان اینکه امروز همگان باید سربازان رهبری و ولایت فقیه باشیم اظهار کرد: ما همه اگر در اقدامات خود در مجرای توحید افعالی قرار بگیریم، موفقیت های ارزشمندی حاصل خواهد شد.

وی بااشاره به افق های روشن پیش روی کشور تصریح کرد: با حضور، هماهنگی و هم افزایی نیروهای انقلابی و حضور جوانان عزیز، در تمامی خرمشهرهای پیش رو موفق و پیروز خواهیم بود.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان سمنان

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان سمنان
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان سمنان
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha