• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402030301909
  • منبع : نمایندگی سمنان

آمادگی برای ایجاد اشتغال کارگری برای ۲۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

آمادگی برای ایجاد اشتغال کارگری برای ۲۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از آمادگی این استان برای ایجاد زمینه اشتغال کارگری برای حدود ۲۰ هزار نفر در سطح شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی و تولیدی این استان خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی، ۳ خرداد ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس کل سازمان بازرسی کشور در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم‌خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فعالیت و اقدامات مستمر و مطلوب دستگاه های نظارتی در همراهی با مجموعه مدیریتی استان در راستای پیشبرد مطلوب امور، امری ارزشمند است.

وی تصریح کرد: استان سمنان بیش از ۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی‌ نموده که نسبت به جمعیت استان می توان گفت یکی از شاخصه های بارز استان است.
وی افزود: مردم استان‌ سمنان به دلیل بصیرت و آگاهی ارزشمند موجود، همواره در تمامی برهه های حساس در حمایت و پشتیبانی از نظام و سیاست های دولت، همراه بودند.
هاشمی خاطرنشان کرد: طی ۲۰ ماه گذشته یک‌ واحد صنعتی در استان سمنان تعطیل نشد، علاوه بر این ۸۵ واحد صنعتی با مصوبات ستاد احیای واحد های راکد، مجددا به‌ چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر فرآهم شد.
استاندار سمنان گفت: استان سمنان بر اساس ابلاغ وزارت کشور، در سال گذشته رتبه دوم کشوری را در بحث تحقق شعار سال کسب نمود که افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد واحدهای دانش بنیان یکی از این موفقیت هاست.
وی همچنین تصریح کرد: استان سمنان در حوزه تامین کالاهای اساسی و ایجاد زمینه اشتغال کارگری برای حدود ۲۰ هزار نفر در سطح شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی و تولیدی آمادگی دارد.
هاشمی اظهار کرد: بحث جوانی جمعیت و کمبود آب در سطح استان به عنوان چالشهای جدی و دغدغه اساسی و مهم ما در سطح استان سمنان است.
استاندار سمنان گفت: کمترین‌ میزان تخلفات در حوزه دستگاه های اجرایی را در سطح استان داریم که نشان از پاکدستی و تدین مدیران و مردم استان سمنان دارد.
آزادی خرمشهر معادلات سیاسی و نظامی را به نفع کشور تغییر داد

استاندار سمنان،همچنین در مراسم‌صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان در محل سپاه حضرت قائم(عج) استان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، گفت: بالغ بر ۵۷۸ روز خرمشهر قهرمان در اسارت دشمن بود اما با حماسه آفرینی رزمندگان در عملیات بیت المقدس، فتح شد و یک وجب از خاک‌ کشور به دشمن‌ واگذار نشد.
وی افزود: توکل به خداوند متعال و وحدت و انسجام‌ بین‌ نیروهای مسلح ما از مولفه های اصلی در پیروزی در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.
هاشمی خاطرنشان کرد: پس از فتح و آزادسازی خرمشهر و پیروزی در عملیات بیت المقدس، ترس و واهمه در بین دشمنان‌ انقلاب و جمهوری اسلامی بوجود آمد.
استاندار سمنان عنوان کرد: سوم خرداد تنها یک‌ نماد در تقویم‌ نیست، بلکه روز مقاومت، ایثار، شهادت، ایستادگی و همدلی بین نیروهای‌ مسلح ماست.
این مقام ارشد استانی گفت: با فتح‌ و آزادسازی خرمشهر، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تثبیت و تمامی‌ معادلات سیاسی و نظامی به نفع کشور تغییر کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تبیین ۱۹‌ ماه اسارت خرمشهر، ۲۰ روز مقاومت رزمندگان قبل از اسارت خرمشهر و همچنین آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان دلاور بسیجی، در راستای عمل به تاکیدات مقام معظم‌ رهبری و جهاد تبیین، باید در دستور کار باشد.
هاشمی افزود: رمز موفقیت ما در فتح خرمشهر وحدت، انسجام، صمیمیت و معنویت حاکم بود که باید امروز نیز الگوی ما قرار بگیرد.
استاندار سمنان گفت: امروز وظیفه داریم در حوزه مباحث فرهنگی با الگو قرار دادن مقاومت و ایثارگری رزمندگان در آزادسازی خرمشهر، به صورت ویژه ورود کرده تا بتوانیم در برابر تهدیدات و توطئه های دشمن‌ ایستادگی‌ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha