• چهارشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401040100578
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 6 سریال یاغی با لینک مستقیم

دانلود قسمت 6 سریال یاغی با لینک مستقیم

دانلود قسمت ششم سریال یاغی، از ساعت 8 صبح پنجشنبه 2 تیرماه با کلیک روی لینک مستقیم در انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت ششم سریال یاغی با لینک مستقیم و کیفیت عالی به صورت قانونی قابل دانلود است.

به گزارش ایسنا به نقل از آپ مدیا، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 تولید شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی می‌باشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

زمان پخش قسمت 6 سریال یاغی

سریال یاغی هر پنج‌شنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت آپ مدیا منتشر می‌شود.

دانلود قسمت 6 سریال یاغی

دانلود قسمت 6 سریال یاغی با لینک مستقیم

دانلود سریال یاغی قسمت ششم

یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. با توجه به داستان و ترکیب بازیگران یاغی از سریال‌های موفق شبکه خانگی است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

آپ مدیا دانلود فیلم

وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا یکی از سایت‌های قدیمی و معتبر در زمینه سایت فیلم است که تاکنون توانسته بالاترین امتیاز را از مخاطبین خود دریافت کند، خرید قانونی فیلم و سریال‌ها، به روزرسانی و تاریخ دقیق پخش فیلم و سریال‌ها، آپدیت دقیق و دسترسی آسان به لینک‌های دانلود فیلم از مزایای آپ مدیا نسبت به دیگر رقبا می‌باشد، دانلود فیلم خارجی و ایرانی، دانلود انیمیشن‌های جدید و سریال‌های نمایش خانگی را می‌توانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از وب سایت آپ مدیا دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha