• سه‌شنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401051108829
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر پیگیری جدی اجرایی شدن بیش از پیش سند اسلامی شدن دانشگاه تاکید کرد.

دکتر کامران قدس 11مردادماه 1401، در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: تعامل سازنده واحدهای مختلف دانشگاه و به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیشبرد اهداف دانشگاه نقش مهمی داشته است.

وی بر ایجاد هماهنگی لازم برای اجرای قوانین مربوط به مساله پوشش و اخلاق حرفه ای در تمامی واحدهای تحت پوشش این دانشگاه تاکید و تصریح کرد: توجه به اجرایی شدن هر چه بیشتر سند اسلامی شدن دانشگاه امری ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: باید راهکارها و دستور العمل‌های موثر برای اجرایی کردن قوانین پوشش در دانشکده‌های این دانشگاه ارائه و پیگیری های لازم توسط اعضای این شورا صورت پذیرد.

دکتر قدس همچنین در نشست با اعضای هیات مدیره سفیدپوشان اربعین حسینی به اهمیت این رویداد بزرگ جهان تشیع پرداخت و گفت: اربعین حسینی بزرگترین تجمع انسانی بشری است که در آن نمایشی از عظمت و اقتدار اسلام و جهان تشیع رقم می‌خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اعزام هر ساله تعدادی از پرسنل بهداشت و درمان این دانشگاه به عتبات و عالیات برای ارائه خدمات درمانی ادامه داد: هر ساله در ایام اربعین تعدادی از همکاران دانشگاه به صورت داوطلبانه برای خدمت رسانی به عزاداران آقا اباعبدالله الحسین (ع) اعلام آمادگی کرده و پس از انجام هماهنگی های لازم، به مناطق مورد نیاز اعزام می شوند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان و امداد و نجات ستاد اربعین استان با اشاره به خطر شیوع کرونا در ایام منتهی به اربعین تاکید کرد: کمیته بهداشت و درمان و امداد و نجات ستاد اربعین استان استان فعال شده و برای حفظ و ارتقاء سلامت زائران اقدامات و تمهیدات لازم را اندیشیده شده تا این رویدار بزرگ علی‌رغم شرایط کرونایی به بهترین نحو برگزار شود.

دکتر قدس گفت: باید اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان و زوار در خصوص شرایط بهداشتی و درمانی و لزوم تکمیل واکسیناسیون و...به صورت گسترده و فراگیر انجام شود تا گردهمایی جهانی اربعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تمهیدات لازم با مشارکت حداکثری دوستداران اهل‌بیت (س) انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha