• جمعه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401062418195
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 24 و 25 سریال جیران با لینک مستقیم و اینترنت رایگان

دانلود قسمت 24 و 25 سریال جیران  با لینک مستقیم و اینترنت رایگان

دانلود سریال جیران جمعه این هفته را برای بسیاری از علاقمندان فیلم و سریال جذاب‌تر کرده و تا به الان لینک 25 قسمت از سریال جیران منتشر شده است. سریال جیران با شروع قوی خود توانست مخاطبین بسیار زیادی را جذب کند و به یکی از سریال‌های پربیننده پلتفرم نمایش خانگی تبدیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دی دی فیلم، اگر شما هم به تماشای این سریال ایرانی جیران علاقه‌مند هستید و منتظر جیران بوده‌اید بهتر است بدانید که در پایان این مطلب لینک‌های دانلود جیران (لینک دانلود قسمت 24 جیران و لینک دانلود قسمت 25 جیران) در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

« صفحه دانلود سریال جیران دی دی فیلم » 

به احتمال زیاد آمار دانلود سریال جیران در این هفته بسیار بیش از پیش شده است. این سریال در لیست سریال‌های پرمخاطب ایرانی برای دانلود قرار گرفته است. جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است و او سلیقه مخاطبین خود را به خوبی می‌شناسد. اما باید صبر کرد و دید که آیا جیران می‌تواند بعد از پخش مجددش محبوبیت قبلی خود را برگرداند یا خیر؟

این‌طور که به نظر می‌رسد، عوامل سازنده سریال جیران بسیار حرفه‌ای و با تجربه هستند. این عوامل با حضور در کنار بازیگران مشهور و معروف به کارگردان کمک کرده‌اند تا فضای بهتری را برای ساخت سریال جیران مهیا شود و این کیفیت ساخت بالا در یک سریال عاشقانه تاریخی آمار دانلود جیران را به حداکثر رسانده است.

دانلود سریال جیران

رفع توقیف سریال جیران 

پیش از اقدام برای دانلود سریال جیران بهتر است بدانید که جیران، پس از حواشی بسیار با یکی دیگر از آثار نمایش خانگی که هنوز شروع به پخش نکرده است، از تاریخ 29 تیرماه توقیف شد و عوامل سازنده این سریال تا به الان در تلاش بودند که سریال جیران را رفع توقیف کنند؛ زیرا یکی از سریال‌هایی است که مردم هر جمعه منتظر دانلود آن بودند تا در کنار خانواده از دیدن سریال نهایت لذت را ببرند. سرانجام در تاریخ بیست و سوم شهریور رسانه‌ها اعلام کردند که توقیف پخش جیران به اتمام رسیده است.

این هفته نیز برای جبران انتظار مخاطبین سریال جیران، لینک‌های دانلود سریال جیران در دو قسمت از این سریال در اختیار مخاطبین قرار گرفته است و لینک‌های قسمت 24 جیران و لینک دانلود سمت 25 جیران همزمان باهم در پلتفرم نمایش خانگی آپلود شده است. ناگفته نماند که پیش از این تمامی قسمت‌های پیشین جیران نیز از دسترس مخاطبین خارج شده بود اما در حال حاضر می‌توانید برای دانلود جیران به‌صورت کامل نیز اقدام کنید.

از ابتدای پخش سریال جیران گفته شده بود که این سریال شامل 30 قسمت خواهد بود؛ اما باید دید که آیا این سریال دچار تغییراتی می‌شود و در تعداد قسمت‌هایش تغییراتی ایجاد می‌شود یا خیر؟ ادامه‌ی دانلود جیران نیز مانند سایر سریال‌های شبکه نمایش خانگی ارتباط مستقیم با میزان استقبال مخاطبینش به خصوص در قسمت‌های ابتدایی دارد.

منبعی برای دانلود جیران 

برای دانلود جیران همزمان با پخش می‌توانید به رسانه دی دی فیلم مراجعه کنید دانلود قسمت 24 جیران، دانلود قسمت 25 جیران و همچنین دیگر قسمت‌های آن همزمان با پخش هر هفته در صفحه مربوط به دانلود سریال جیران در رسانه دی دی فیلم آپلود می‌شود و شما می‌توانید این سریال را در کیفیت‌های مختلف و با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک‌های دانلود سریال جیران که در این رسانه قرار می‌گیرد به صورت قانونی می‌باشد و با حجم اینترنت رایگان در اختیار شما علاقمندان فیلم و سریال قرار می‌گیرد. برای مراجعه به رسانه دی دی فیلم به آدرس didifilm.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۶ ۲۰:۴۱

این سریال خوبی