• شنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081409312
  • منبع : نمایندگی سمنان

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس عنوان کرد:

تشابه تفرقه‌افکنی‌ها در ایران امروز و سوریه دیروز/ خصوصی‌سازی بلای جان ما شده

تشابه تفرقه‌افکنی‌ها در ایران امروز و سوریه دیروز/ خصوصی‌سازی بلای جان ما شده

ایسنا/سمنان عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس و نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه سیاست تفرقه‌افکنی در ایران امروز را با وقایع چند ساله اخیر سوریه مشابه ارزیابی کرد.

عباس گلرو ۱۴آبان در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری مهدیشهر اظهار کرد: دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته اند و لازم است تا هوشیارانه و آگاهانه در حفظ ارزش‌های نظام‌ تلاش کنیم.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مدل نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیرکشور هم مانند آنچه در سوریه رخ داده است و دشمنان تلاش دارند تا از این روش در میان‌ مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه ما نیاز به توصیه و سفارش داریم و هیچ کس مبرا از این مورد نیست؛ بر ضرورت خدمات رسانی بهتر به عموم مردم در کشور تاکید کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با اشاره به تلاش های مجلس برای رفع مشکلات مردم گفت: با تلاش مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در این مدت، شاهد افزایش تقریبی ۲۹ درصدی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و همچنین افزایش حقوق کارمندان و کارگران در کشور بودیم.

وی با تقدیر از حضور میدانی استاندار سمنان برای رفع مشکلات مردم افزود: متاسفانه عدم مدیریت مطلوب و عدم توجه مناسب در گذشته به صنایع شهرستان مدیشهر موجب از بین رفتن این بخش در این شهرستان شده است.‌

این نماینده اصولگرا تصریح کرد: علی‌رغم تاکید مقام‌ معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی و لزوم اجرای درست این قانون، متاسفانه در برخی موارد، خصوصی سازی بلای جان ما شده است.‌

 گلرو با بیان اینکه شهرستان مهدیشهر در حوزه‌های مختلف مظلوم واقع شده است، ادامه داد: باید کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب این شهرستان اجرایی شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس به تنوع فرهنگی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: این شهرستان ترکیب فرهنگی و قومی بسیار زیبایی دارد.

وی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گفت: فرماندار عالی ترین مقام اجرایی شهرستان است، پس باید مراقب باشد که کار را برای رضای خدا و رضایت حداکثری مردم انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha