• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401102718294
  • خبرنگار : 50184

اعزام 12 آزادکار کرمانشاه به مسابقات کشتی قهرمانی کشور

اعزام 12 آزادکار کرمانشاه به مسابقات کشتی قهرمانی کشور

ایسنا/کرمانشاه تیم کشتی آزاد بزرگسالان کرمانشاه به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در تهران اعزام شد.

جعفر دلیری سرمربی این تیم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات کشتی قهرمانی کشور در تهران، اظهار کرد: این مسابقات طی روزهای 28 تا 30 دی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

وی به حضور 12 آزادکار کرمانشاهی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: برای این رقابت‌ها در هر 10 وزن نمایندگانی از کرمانشاه حضور دارند و در اوزان 79 کیلوگرم و 74 کیلوگرم هم به دلیل سهمیه استان، دو نفر اعزامی خواهیم داشت.

به گفته سرمربی تیم استان کرمانشاه در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا حسینی، وزن 61 کیلوگرم محمدپارسا بهرامی، وزن 65 کیلوگرم امین شاهمرادی، وزن 70 کیلوگرم بهزاد بهروزی راد، وزن 74 کیلوگرم حامد رشیدی و حافظ دشتیان، وزن 79 کیلوگرم سبحان یاری و محمد مهدی داربام، وزن 86 کیلوگرم بهمن تیموری، وزن 92 کیلوگرم ارشک محبی، وزن 97 کیلوگرم سید محمدمهدی جعفری و در وزن 125 کیلوگرم محمد مرادی ترکیب تیم کرمانشاه را در مسابقات قهرمانی کشور تشکیل می دهند.

وی در ادامه گفت: تیم کرمانشاه برای حضور دراین رقابت ها حدود یک ماهی را در تمرینات بود و طی این مدت تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

دلیری تصریح کرد: البته بهمن تیموری و حامد رشیدی هم دچار مصدومیت جزیی بودند که خوشبختانه در حال حاضر بهبود پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آزادکاران کرمانشاهی در شرایط خوبی به سر می برند، اظهار کرد: باتوجه به تمرینات خوب استقامتی، قدرتی و سرعتی که داشته ایم، همه چیز برای مدال آوری ورزشکاران ما فراهم است و همه آنها استحقاق کسب مدال را دارند، اما اینکه در مسابقات چطور ظاهر شوند به خود آنها بستگی دارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد کرمانشاه پیش بینی کرد کشتی گیران استان در این مسابقات حدود پنج تا شش مدال کسب کنند.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به منزله مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی هم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha