• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401110302027
  • خبرنگار : 50463

لیگ برتر والیبال ایران؛

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان

ایسنا/یزد در جریان برگزاری هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد و بعد از این پیروزی، والیبال دوستان یزدی به تشویق تیم میهمان پرداختند.

هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان، عصر روز گذشته یکشنبه دوم بهمن با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری شد که در یزد از ساعت ۱۶ تیم والیبال شهداب در سالن اختصاصی خود از راه یاب ملل مریوان پذیرای کرد.

شاگردان «محمد رضا تندروان» که برای کسب سه امتیاز این دیدار کار سختی نداشتند در ست اول با نتیجه ۲۵_۱۸ در مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند، اما در ست دوم و بر خلاف ست اول در یک بازی حساس و پوئن های نزدیک به هم در نهایت با نتیجه ۲۵_۲۳ این ست را به سود خود به پایان برندند تا مقدمه پیروزی سه بر صفر شهداب یزد فراهم شود.

آبی پوشان شهداب یزد در ست سوم در مقابل دیدگان تماشاچیان خود با نتیجه ۲۵_۲۰ در مقابل شاگردان «آرش صادقیانی» در تیم راه یاب ملل مریوان به پیروزی رسیدند تا احتساب این نتیجه شهداب یزد که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران راه به دنبال خود یدک می کشد همچنان در کورس مدعیان قرار داشته باشد.

شهداب یزد با رقم زدن این نتیجه به امتیاز ۴۲ رسید و با یک پله صعود، پس از لبنیات هراز آمل در جایگاه دوم جدول سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران بایستند.

شاگردان «محمد رضا تندروان» چهارشنبه این هفته به سیرجان می‌روند تا در برابر تیم فولاد این شهر صف آرایی کنند.

شبی که زیبایی های هواداران رخ نمایان کرد

والیبال ایران همانند سایر رشته های ورزشی هواداران چشمگیر و زیادی را دارد و همین حضور هواداران تیم ها در بازی‌های خانگی و گاها حتی در بازی های خارج از خانه نقطه قوتی برای شور بیشتر بازی‌ها به شمار می‌آید. 

گاهی اوقات از هواداران به عنوان یار طلایی تیم نیز یاد می‌شود به طوری که یکی از دلایل اصلی باخت تیم‌ها در بازی‌های خارج از خانه جو ایجاد شده و تشویق‌های بی‌امان هواداران است که تمرکز تیم میهمان را برای ارائه بازی با کیفیت از بین می‌برد.

اما با تمام این تفاسیر، وجود هواداران زمانی به سالن مسابقات زیبایی بی‌نظیری می‌بخشد که پس از پایان بازی و حتی زمانی که نتیجه به سود تیمشان رقم خورده است، به تشویق تیم میمهان بپردازند.

این زیبایی عصر روز گذشته پس از پایان بازی شهداب و راه‌یاب ملل اتفاق افتاد و هواداران بی‌شمار تیم والیبال شهداب یزد بلافاصله پس از اتمام بازی، یک صدا با سر دادن شعارهای از جمله «راه یاب خسته نباشی» و «کردستان چشم و چراغ ایران» نسبت به تشویق تیم راه یاب ملل مریوان پرداختند تا زیبایی وجود هواداران بیش از بیش رخ نمایان کند.

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان

در این بازی اثبات شد تیم یکدستی داریم

«محمد رضا تندروان» سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از پیروزی سه بر صفر شاگردانش در این دیدار در گفت‌وگو با ایسنا ضمن خداقوت به مجموعه تیم راه یاب و تبریک به هواداران شهداب گفت: یک بازی در واقع متفاوتی برای ما بود چرا که با تیم بازی داشتیم که هفته گذشته تیم بدون شکست و صدرنشین جدول یعنی لبنیات هراز آمل را شکست داده بود و خود ما نیز در دور رفت در مقابل این تیم شکست خورده بودیم.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم همانند بازی گذشته در مقابل تیم سایپا با اطمینان وارد زمین شدیم و توانستیم تمام برنامه‌هایی را که داشتیم در زمین پیاده کنیم و یک بازی رقم خورد که می‌توان گفت چند بازیکن جایگزین که وارد زمین شدند به خوبی بازی خود را به نمایش بگذارند تا اثبات شود که شهداب با تمام ۱۸ بازیکنش یک تیم یکدست است.

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان

تلاشمان برای شکست شهداب کافی نبود

«آرش صادقیانی» سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان نیز در خصوص عملکرد تیمش در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بازی خوبی بود ما با توجه به این که سفر طولانی را به یزد داشتیم، مقدای خستگی همچنان در وجود بازیکنان نمایان بود و در مجموع هرچند تمام تلاشمان را کردیم اما این کافی نبود تا بتوانیم تیم شهداب را آن هم در خانه شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: شهداب نمایش خوبی را در این بازی ارائه کرد و به پیروزی خوبی هم رسید ما نیز در ابتدا به هواداران خونگرم یزدی و سپس به تیم شهداب یزد و مجموعه کادر فنی این پیروزی را تبریک می‌گویم.

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha