• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401112116210
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دعوت مسئولان، شخصیت‌ها و ادارات مختلف کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

دعوت مسئولان، شخصیت‌ها و ادارات مختلف کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئولان، شخصیت‌ها، ادارات، دستگاههای، نهادها و تشکل‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ های جداگانه از عموم مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت پرشور و فعالانه در این عرصه دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه ها به شرح زیر است:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از مردم غیرتمند، نجیب و غیور استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ دعوت کرد.

به گزارش ایسنا در متن پیام سید علی احمد زاده آمده است: امسال ۲۲ بهمن، از یک طرف مقارن با ماه رجب و اعیاد آن و از سوی دیگر به خاطر شرایط ویژه کشور دارای ویژگی های خاص بوده است.

وی ادامه داد: دشمن همه نیرو، توان و امکاناتش را پای کار آورد که به کشور ما در این سال آسیب برساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همت مردم شریف و نجیب ایران اسلامی مفتضحانه شکست خورد و نتوانست موفق شود.

احمدزاده ابراز کرد: یک بار دیگر پیروزی انقلاب اسلامی مان را شاهد بودیم و همانند سال ۵۷ باز ملت و مردم بر دشمنان و استکبار جهانی پیروز شدند.

وی بیان کرد: به همین مناسبت از همه مردم غیرتمند و نجیب و غیور دعوت می شود، روز ۲۲ بهمن که همه اعیاد در آن تجلی می یابند را گرامی بدارند.

احمدزاده در پایان تاکید کرد: هم استانی ها، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ثابت کنند که پای انقلاب و نظام هستند و از آن پاسداری می کنند و دشمن هیچوقت به هدفش که آسیب و صدمه به ایران اسلامی است نخواهد رسید.

فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای تاریخی خلق خواهند کرد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از دانش آموزان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا بر حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تأکید کردند

حسنعلی عزت‌خواه ‌خواه ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ساختن ایران قوی نیاز به حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه های مختلف نظام اسلامی دارد که یکی از زیباترین جلوه های حضور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن اوج افتخارات ملت ایران در برچیده شدن تبعیض، ظلم و بی عدالتی در جامعه بود افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز در اوج اقتدار در جهان می‌باشد و با متکی به حضور مردم قله های ترقی و پیشرفت و مسیر توسعه همه جانبه را با وجود همه توطئه ها و تنگناها طی می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حضور با شکوه مردم را تضمین کننده بقا و تداوم انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: حمایت قاطعانه مردم از آرمانهای بلند امام راحل و شهیدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب یأس دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و امیدواری دلسوزانه نظام اسلامی خواهد شد.

عزت خواه تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۸۰۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که خیلی از این مدارس تک دانش آموزی است.

وی پیشرفت‌های آموزش وپرورش در انقلاب اسلامی را چشمگیر توصیف کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر حضور عزت آفرین دانش آموزان، فرهنگیان و همه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کردند.

ترسیم افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران در برابر جهانیان

«رضا پارسیان نژاد»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان، دعوت کرد با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ایثارگران عزیز، انقلابی و با بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد، امسال هم فرصت مناسبی است تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا که همان آرمان‌های اصیل انقلاب است، تجدید میثاق داشته باشیم.

این انقلاب با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان، استوارتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان نتوانسته خدشه‌ای در اراده مردم در پیمودن راه این انقلاب وارد کنند با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی امام شهدا، به‌ویژه شهدای استان، از عموم ایثارگران محترم، متدین، غیور، انقلابی و بسیجی دعوت می‌نمایم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کرده و یک‌بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم نمایند.

حضور فرهنگیان و دانش آموزان یکدل و یکصدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بویراحمد با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم وفادار و انقلابی استان به‌ویژه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بویراحمد را به حضور گسترده در راهپیمایی فراخواند.

به گزارش ایسنا متن پیام کورش دلشاد بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهل و چهار سال پیش اعجاز بزرگ قرن باعنوان انقلاب اسلامی در سپیده ‌دم ۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری‌ پیامبرگونه ی امام خمینی(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت‌ پوشالی ابرقدرت ها را در هم شکست. 

انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و با الگوی سازی برای ملت های مستضعف و حمایت از مسلمانان آزاده همگرایی امت اسلام و بیداری مسلمین جهان را رقم زد و دفاع از آرمان فلسطین را جهانی کرد انقلاب اسلامی ایران الگوی مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد و معادلات بین المللی و اندیشه های مادی‌گرایانه ی شرق و غرب را به چالش کشید.

اینجانب به نیابت از آحاد فرهنگیان استان بخصوص شهرستان بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره)و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خصوصاً سیدالشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای امنیت و سلامت با ارزش‌های ناب اسلامی و آرمان‌های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام میداریم برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده ایم و در پایان هر نوع تردید افکنی در مبانی و هنجارهای اسلامی که موجب اختلاف و گسست می شود را محکوم کرده، بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که ۲۲ بهمن امسال را توفیق الهی و مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم و مظهر اعتماد مردم به یکدیگر می‌دانند، از همه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد به صورت، یکدل و یکصدا در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال همراه با موج خروشان و بیدارگر حضور و عهدی دیگر با امام فقید و راحل (ره) شهدا و مقام عظما ولایت دامت (برکاته) دعوت به عمل می‌آید.

با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن؛ شکرگزار عزت و قدرت‌مان خواهیم بود

در بیانیه سید مختار رجائی فر، مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

بسمه تعالی

۲۲بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زند.
بدون تردید رمز پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ و مقاومت آن در میان طوفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه‌گاه‌هایی که باید هر روز قدرتمندتر و ریشه‌دارتر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت چهل و چهار سال همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود و ملت بیدار و مقاوم ایران، نماد استقلال، پیشرفت و پیش روندگی نهضت علمی و دینی و نقطه عطف استکبارستیزی در دنیا هستند، به طوریکه بسترهای امیدآفرین را با شور حماسی و شعور انقلابی درتمام زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی به منصه ظهور گذاشته اند.

هم اکنون ما تلاشگران عرصه تامین بهداشت و سلامت جامعه در طلیعه چهل و پنجمین فجر انقلاب، دوشادوش اقشار مختلف جامعه ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن؛ شکرگزار عزت و قدرتی خواهیم بود که به برکت این انقلاب شکوهمند و مردمی،  از آن برخوردار شده ایم.

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان است

تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱شد.

به گزارش ایسنا، متن پیام تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) ،طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت این دلاور مردان در طول سال‌های انقلاب است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان‌ها ایستاده است.

ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام می دارم کارکنان تیپ ۴۸ فتح و جامعه هدف این یگان نیز همگام با مردم عزیز و انقلابی ضمن بیان عشق و ارادت قلبی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اهداف انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، به ندای مقام معظم رهبری(مدظله) لبیک می گویند.

دعوت بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان برای شرکت حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن

 سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از عموم فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرده اند متن پیام به شرح زیر است؛

«ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، امسال هم فرصت مناسبی است تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا که همان آرمان‌های اصیل انقلاب است، تجدید میثاق داشته باشیم.

مردم مسلمان ایران برای رسیدن به هدفی بزرگ که همان برپایی حکومتی الهی و برگرفته از دین مبین اسلام دراین سرزمین بود، سال‌ها سختی مبارزه را به جان خریدند و در این راه شکنجه‌های بسیاردیدند تا اینکه طلیعه پیروزی دراین سرزمین دمیده شد.

حال که چهل‌و چهارمین سال ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، این انقلاب با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان، استوارتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان نتوانسته خدشه‌ای در اراده مردم در پیمودن راه این انقلاب وارد کند با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی امام شهدا، به‌ویژه شهید والامقام سپهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدشان، از عموم همکاران محترم، متدین، غیور و انقلابی و بسیجی دعوت می‌نمایم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش برآب کرده و یک‌بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم کنند».

وعده ما؛ روز شنبه، یوم الله ٢٢بهمن

اصحاب رسانه، اعضای کانون های بسیج رسانه، خانه مطبوعات و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد همگام و همراه با مردم شهید پرور ایران اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن، عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به این نظام الهی و ارزش های آن به نمایش می گذارند و بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

با شادباش و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یوم الله ٢٢بهمن، یاد آور رشادتها و پایمردی‌های ملت بزرگی است که با دست های خالی اما با ایمانی راسخ و مستحکم با وحدت و همدلی و با پشتیبانی از رهبری آگاه و نستوه، پای در راهی پر فراز و نشیب گذاشته و تا آخرین نفس های خویش از آرمان های خود دفاع کردند.

امروز بر همه ما و ملت های بیدار و آگاه واجب است که با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری هوشمند و آگاه به زمانه به نیات پلید دشمن پی برده و با وحدت و یکپارچگی آتش افروزی های دولت های استکباری و تکفیری را که باعث برهم زدن نظم و امنیت و حوادث اخیر در کشور شده بود، خاموش کرده و با توان و همت همه جانبه از تمامی مردم آزاده جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین، موج حرکت اسلامی را که رو به پیش می باشد، توفنده تر از گذشته حمایت کنیم. ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه، افق روشن خویش را در مقابل جهانیان قرار داده و با حفظ وحدت و یکدلی، اهداف و آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) را تعقیب خواهد کرد.

کار دیروز ما انقلاب و سرنگونی رژیم ستم شاهی بود و هدف امروز ما حفظ آرمان ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان و نظام و انقلاب در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) است.

اصحاب رسانه، اعضای کانون های بسیج رسانه، خانه مطبوعات و هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همه سال های پر شکوه دوران انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبری و با حفظ وحدت و یگانگی با شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و هم چنین پوشش خبری و تصویری کامل این حماسه بزرگ با آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای بزرگ تاریخ عزیزمان تجدید پیمان کرده و از دست آورد های نظام اسلامی پاسداری خواهند کرد.

وعده ما: روز شنبه، یوم الله ٢٢بهمن، میادین، خیابان ها و محل های برگزاری راهپیمایی وحدت آفرین ٢٢ بهمن در شهرها و بخش های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد

کارکنان آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به صحنه می آیند/ برای ایران...

امید صالحی در پیامی ضمن گرامیداشت دهه پُر فروغ فجر انقلاب اسلامی ایران، از همکاران آبفا و مردم استان خواست در این راهپیمایی مهم حضور بهم برسانند.

به گزارش ایسنا در پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

دهه فجر انقلاب اسلامی را باید گرامیداشت، از آنجهت که این دهه یادآور همه تلاش ها و مرارت های صورت گرفته برای زدودن نشانه های ظلم و ستم از کیان این مرز و بوم است.

این دهه یادآور خیزش مردمی برای برقراری مساوات، برابری و عدالت است، برای داشتن حق آموزش برابر زن و مرد، داشتن زیرساخت های حیاتی برای همه مردم، برای حراست از کیان این مرز و بوم در مقابل اجانب و رسیدن به جایی که شاهد قطع وابستگی ها و عزت این کشور در صحنه های بین المللی، بوده است.

اینجانب مجدداً ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهدای راه استقلال و آزادی، از همه همکاران خودم و همه مردم نجیب کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کنم در این راهپیمایی مهم برای ایران و برای فریادگری عزت و استقلال خواهی این مرز پر افتخار و پاسخی درخور به یاوه گویی های کشورهایی که برای منافع خود حتی دارو و خدمات بشردوستانه را برای ایران آنهم از ترس اقتدار آن منع کرده اند، بیایند...

متن پیام محسن فرزین، رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
بسم رب الشهداء و الصدیقین
دهه فجر، یادآور عزم و اراده ملت شریف ایران در گسستن بندهای طاغوت و حرکت به سمت رهایی و روشنایی است. آنچه که تا امروز موجب بالندگی و ارتقاء ایران عزیز اسلامی شده است، خودباوری و تکیه بر توان و دانش فرزندان این سرزمین بوده است.

انقلاب اسلامی ایران، انقلاب در باورها و استعانت از آموزه های دینی بود که رهبری خردمندانه  رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به این حرکت تاریخی جان و نوری دو صد چندان می بخشید. اکنون و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد این پیروزی شکوهمند که جهانی را متحول ساخت، کشتی انقلاب به فرماندهی رهبری فرزانه، مسیر توسعه و پیشرفت را روشن تر از گذشته طی می‌کند.

زیست بوم فناوری و نوآوری که با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش و مجاهدت همه دانشگاهیان، فناوران و پژوهشگران شکل تازه ای به خود گرفته است، تبلور خودباوری فرزندان این خاک و اعتماد به نسلی است که درهای بسته زیادی را تاکنون گشوده است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته فناوران و شرکت های دانش بنیان استان،آحاد مردم شریف استان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان های امام، رهبری و شهداء عزیز انقلاب دعوت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha