• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012814776
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه گرگان:

جوانان دهه هشتادی همچون جوانان اول انقلاب پای کار نظام هستند

جوانان دهه هشتادی همچون جوانان اول انقلاب پای کار نظام هستند

ایسنا/گلستان فرماده سپاه گرگان گفت: جوانان غیور دهه هشتادی امروز، با همان غیرت دینی جوانان اول انقلاب پای کار نظام هستند که نمونه آن را در جانفشانی نیروهای داوطلب در دفاع از حریم اهل بیت (ع) مشاهده می‌کنیم.

سرهنگ علی دیلم کتولی ظهر دوشنبه در نشست بصیرتی رهروان حاج قاسم با اشاره به نعمت‌های بزرگی نظیر امنیت، استقلال، عزت و ولایت فقیه که خداوند به مردم کشور ما ارزانی کرده است، اظهار کرد: ما همواره باید شکرگزار نعمت‌های الهی بوده و  مسئولیت خود را در قبال انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است به درستی انجام دهیم.

وی  با اشاره به اینکه در اوایل پیروزی انقلاب در اکثر مناطق کشور ناامنی بوده و گروه‌های مسلح کمر همت به نابودی نظام بسته بودند، گفت: از همان زمانی که درخت انقلاب نهال کوچکی بود تا به امروز همواره مورد شدیدترین هجمه‌های ایادی استکبار و بدخواهان نظام قرار گرفت، اما لطف خداوند همواره شامل حال ما بود و نظام را از گزند آسیب بدخواهان حفظ کرد.

فرمانده سپاه گرگان، جمهوری اسلامی ایران را یکی از قدرت‌های مطرح و اثرگذار در منطقه دانست و افزود:‌ ایستادگی دشمنان بزرگی نظیر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل  در مقابل کشور ما و علاقه‌مندی کشورهای نظیر چین و روسیه به همکاری با کشور ما دلیلی بر این ادعا است.

دیلم کتولی با بیان اینکه مردم ما در هشت سال دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید، ۳۰۰ هزار جانباز و بیش از ۵۰ هزار آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: جوانان غیور ایرانی هنوز هم با همان غیرت دینی پای کار نظام هستند که نمونه آن را در جانفشانی نیروهای داوطلب در دفاع از حریم اهل بیت مشاهده می‌کنیم و در برابر این همه رشادت و ایثار سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: جوانان کشور ما از جوانان صدر انقلاب برترند و هیچ تفاوتی میان جوانان دهه هشتادی امروز جامعه با جوانان دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

فرمانده سپاه گرگان بیان کرد: در دهه اخیر مراسم تکرییم بیش از ۶۰ شهید در گرگان برگزار شد اما علی رغم زمان کمی که برای برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی داشتیم، تشییع پیکر پاک شهید مهقانی از هم مراسمات قبلی باشکوهتر برگزار شد و این نشان از ارادت مردم ما به شهدا و به طور ویژه این شهید عزیز است که مزد سال‌ها خدمت در دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت را با شهادت در یافت کرد.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha