• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402023019322
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

سرطایفه شهنوازی خاش:

نگاه توسعه محور دولت به سیستان و بلوچستان امید آفرین است

نگاه توسعه محور دولت به سیستان و بلوچستان امید آفرین است

ایسنا/سیستان و بلوچستان سردار طایفه بزرگ شهنوازی خاش سیستان و بلوچستان گفت: نگاه توسعه محور مقامات دولت سیزدهم و اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی و خدماتی و اقتصادی و تقویت مناسبات و ارتباطات میان مردم و دولتمردان ایران و کشورهای همجوار، قطعا امید آفرین است.

خوبیارخان شهنوازی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: منطقه خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت‌ و پتانسیل برای سرمایه‌گذاری بوده و تا زمانی که نگاه دولت توسعه محور باشد، مشکلات مردم کاهش یافته و یقین میدانیم شاخص‌های رضایتمندی مردم ارتقا می یابد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاری های دولت در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان و منطقه خاش سبب کاهش مشکلات حمل و نقل و جابجایی سوخت و ایجاد اشتغال و درآمد مردم می شود و هرگاه دولت به فکر کسب درآمد و تامین معیشت مردم باشد، معضلات و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

ریش سفید طایفه شهنوازی خاش ادامه داد: سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان و دیدار وی با مقامات پاکستان و دیدار با علما و بزرگان جنوب استان و مطالبه حق آبه سیستان از مقامات افغان دارای جنبه های مثبتی بوده که امید می رود، مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به اینکه آقای رییس‌جمهور در بیانات اخیر خود برای پیگیری مطالبات خانواده های شهدای جمعه ۸ مهر زاهدان و ۱۳ آبان خاش قول داده اند، افزود: مطالبه مردم ما نیز رسیدگی به حقوق خانواده شهدا و جانبازان و مجروحان و نیز مجازات عوامل این حوادث دردناک هستند و امیدواریم زودتر مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند و دلگرمی در مردم ما بوجود بیاید و اندکی از غم‌های مردم ما تسکین و التیام یابد.

وی بیان کرد: تامین آب شرب مورد نیاز مردم جنوب استان و افتتاح پروژه‌های برق و رونق دادن به تجارت مرزی در آن حوزه قابل تقدیر بوده، بنابراین از دولت می خواهیم برای حوزه خاش هم به برنامه ها و تعهدات خود در حوزه تجارت مرزی و بهره برداری از راههای دوبانده و غیره عمل کند و راه آهن خاش به چابهار نیز زودتر اتصال یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha