• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402030301739
  • منبع : نمایندگی سمنان

در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان مطرح شد:

اتفاق نظر مردم و نخبگان سیاسی بر اولویت دهی به اساسی ترین معضل مبتلابه سمنان

اتفاق نظر مردم و نخبگان سیاسی بر اولویت دهی به اساسی ترین معضل مبتلابه  سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از اتفاق نظر همه مردم، نخبگان و گروه های سیاسی و تشکل های مختلف استان در زمینه لزوم اولویت دهی به مشکلات اساسی استان و از جمله: تامین و پیگیری پروژه های مرتبط با آب و جمعیت در استان خبر داد و گفت: همکاری و همراهی همه احزاب و نخبگان استان می تواند به رفع معضل کم آبی در استان کمک کند.

احمد ریواده ، شامگاه دوم خرداد در جلسه نشست خانه احزاب استان به پیشینه درخشان مردم استان در انتخابات و مشارکت بالای آنان در انتخابات ادوار مختلف پرداخت و اظهار کرد: مشارکت مردم  استان سمنان در حوزه سیاسی از جمله حضور در انتخابات همیشه بالاتر از میانگین کشوری بوده است.
وی با تقدیر از مشارکت احزاب مختلف استان گفت: امروز با مشارکت حداکثری و با حضور اکثر احزاب سیاسی استان، انتخابات خانه احزاب برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات استان افزود:  انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یکی از اولویت های مهم وزارت کشور در سالجاری است و لازم است خانه احزاب و احزاب سیاسی در تحقق راهبردهای چهارگانه انتخابات نقش آفرینی کنند.
وی با تاکید بر اینکه دولت حضرت آیت الله رئیسی با شعار دولت مردمی، ایران قوی بیشترین توجه را به خواست و مشارکت مردم در عرصه های مختلف داشته است ، اضافه کرد: وزارت کشور با مشارکت خانه احزاب، سند تحول احزاب را در حال تدوین دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد : استاندار سمنان از ابتدای حضورشان در استان سمنان، راهبرد وحدت و انسجام را محور اقدامات خود قرار داده و خوشبختانه با انسجام و همدلی اقدامات بسیار ارزشمندی در استان اتفاق افتاده است.
وی اضافه کرد: دفتر استاندار، معاونین استاندار و مدیران دولت مردمی به روی همه گروههای مردمی باز است و با دستور استاندار در کارگروه های تخصصی از ظرفیت نخبگان و تشکل های مردمی استفاده می شود.
معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه یکی از ضرورت های مهم استان که می تواند در دستور کار دفتر سیاسی استانداری و خانه احزاب در دوره جدید قرار گیرد، تمرکز بر روی مسائل اساسی استان از جمله آب، جمعیت و ... است، اظهار کرد: این مسائل خواست اصلی مردم استان است و همه نخبگان در این مسائل اتفاق نظر دارند.
ریواده در ادامه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را یکی از اولویت های مهم وزارت کشور در سال جاری عنوان کرد و از خانه احزاب و احزاب سیاسی خواست در تحقق راهبردهای چهارگانه انتخابات نقش آفرینی کنند.
معاون استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به منظور استفاده از نظرات نخبگان استان هیات اندیشه ورز سیاسی تشکیل و برنامه عملیاتی برای تحقق راهبردهای چهارگانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ متناسب با شرایط استان سمنان تدوین شده است.
وی در پایان گفت: انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان سمنان برگزار و محسن قرنی به عنوان رئیس دوره ای، مصطفی عربی به عنوان نایب رئیس اول و عبدالحسین نادعلی به عنوان نایب رئیس دوم خانه احزاب استان انتخاب شدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha