• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402051609835
  • منبع : نمایندگی سمنان

شهردار مهدیشهر خبر داد:

آرامستان مهدیشهر به خارج از شهر منتقل می شود/ آماده سازی ۱۰ پروژه شهری برای افتتاح

آرامستان مهدیشهر به خارج از شهر منتقل می شود/ آماده سازی ۱۰ پروژه شهری برای افتتاح

ایسنا/سمنان شهردار مهدی شهر گفت:همزمان با هفته دولت ۱۰پروژه عمرانی در مهدیشهر با اعتباری بالغ بر۳۸۰میلیارد ریال افتتاح و موردبهره برداری قرار خواهد گرفت.

علیرضا شربتدار شهردار مهدیشهر ۱۶ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان مهدیشهر که در آستانه فرارسیدن ۱۷مردادماه در محل عمارت خیل خان مهدیشهر برگزار شد، با بیان اینکه پروژه های عمرانی فراوانی طی سال‌های گذشته در این شهر کلنگ زنی شده و متاسفانه بنا به دلایل مختلفی مورد بهره برداری قرار نگرفته است، اظهار کرد: با همت همکاران شهرداری مهدیشهر و حمایت اعضای شورای شهر تمام پروژه ها در دستور کار قرار گرفت و انشالله بزودی ۱۰ تا از این پروژه ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
شهردار مهدیشهر در تشریح پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد: فاز اول کنار گذر چیک چیک لوبار با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال و دو بوستان در مسکن مهر مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۴۳میلیارد افتتاح خواهد شد.
وی افزود: همزمان با هفته دولت پل هوایی میدان نماز مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال افتتاح و همچنین بازپیرایی میادین نماز و جمهوری نیز انجام خواهد شد.
شهردار مهدیشهر از نهضت آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر مهدیشهر در دوره مدیریت شهری جدید خبر داد و افزود: طی روزهای گذشته بخشی از معابر و خیابان های سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیارد آسفالت گردید.
وی با اشاره به اینکه سال هاست شهروندان از مسولین شهری درخواست انتقال آرامستان از داخل شهر به خارج از شهر را دارند، تصریح کرد: آرامستان جدید مهدیشهر تا پایان سال به مکان جدید در محل پشت اورژانس مهدیشهر منتقل خواهد شد.
 

گلایه رئیس شورای اسلامی مهدیشهر از مسولین استان 

در ادامه این نشست اقیان رییس شورای اسلامی مهدیشهر ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از خبرنگاران دغدغه مند که در حوزه رسانه فعالیت دارند بیان کرد: با تمام اقدامات انجام شده، در راستای رشد و توسعه شهری به امید رقم زدن رویدادهای فرهنگی بهتر در طی سالهای آتی هستیم.
 رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر با گلایه از مسولین استان در خصوص خروج نیروهای متخصص در ادارات مهدیشهر به شهرهای مجاور ومرکز استان، از مسئولین خواست که چاره ای برای جذب نیروهای متخصص در برخی از ادارات شهرستان مهدیشهر بیندیشند.

اقیان تصریح کرد: متاسفانه برخی از ادارات شهرستان مهدیشهر به صورت نمایندگی و با حداقل نیرو در حال خدمات به شهروندان عزیز این شهرستان هستند.
رئیس شورای شهر مهدیشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای شروع طرح پلکانی کردن میدان امام خمینی (ره ) به حسینیه المهدی شهر مهدیشهر افزود: طی هفته های گذشته چندین جلسه با سرمایه‌گذار طرح مذکور برای شروع این پروژه داشتیم که در نهایت به توافق رسیدیم که اراضی پروژه مذکور در اختیار شهرداری قرار گیرد تا خود شهرداری رأسا این طرح را شروع و به بهره برداری برساند.
در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران فعال این شهر به پاس انعکاس فعالیت های شهرستان در رسانه ها و مطبوعات تقدیر و تشکر گردید.
آرامستان مهدیشهر به خارج از شهر منتقل می شود/ آماده سازی ۱۰ پروژه شهری برای افتتاح
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha