• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401060201125
  • منبع : نمایندگی سمنان

رونمایی از پلتفرم خودروی برقی ۲نفره در شهمیرزاد/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه در مهدیشهر

رونمایی از پلتفرم خودروی برقی ۲نفره در شهمیرزاد/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه در مهدیشهر

ایسنا/سمنان سرپرست فرمانداری شهرستان مهدیشهر گفت:همزمان با هفته دولت ۷۹پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۲۵۰میلیارد ریال درشهرستان مهدی شهر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

مهدی شیردل سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی شهردر نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان مهدی شهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دولت،صداقت در گفتار و عمل به وعده های  مردم را از شعار دولت سیزدهم برشمرد و افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی اولویت های مهم جامعه را قبل از اجرا با مردم به اشتراک می گذارد.
سرپرست  فرمانداری شهرستان مهدی شهر خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۷۱پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۸۸۴میلیارد ریال درشهرستان مهدیشهر با حضور مسولین استانی و کشوری افتتاح خواهد شد.
وی  افزود:پروژه های عمرانی  قابل افتتاح مربوط به  ۱۱دستگاه اجرایی شهرستان است   که شامل شرکت آب و فاضلاب با ۱۵پروژه ،دهیاری های شهرستان مهدی شهر با ۱۳پروژه ،شهرداری مهدی شهر ۱۰پروژه ،جهاد کشاورزی با ۹پروژه،شرکت توزیع برق با ۷پروژه،شهرداری شهمیرزاد وامور عشایری شهرستان هر کدام۵پروژه،بنیاد مسکن با ۳پروژه ،منابع طبیعی با۲پروژه و همچنین شرکت آب منطقه ای و شرکت شهرک های صنعتی هرکدام با ۱پروژه می باشد.
سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی شهر همچنین از افتتاح ۴پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر۷۲۶میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد:این پروژه ها  شامل ۲پروژه برای سازمان صنعت،معدن و تجارت وهمچنین ۱پروژه برای پارک علم فناوری و درنهایت ۱پروژه برای  جهادکشاورزی است.
شیردل همچنین در این نشست خبری از کلنگ زنی ۴پروژه عمرانی توسط شهرداری مهدی شهر درهفته دولت خبرداد و افزود: این پروژه ها بااعتباری بالغ بر۶۴۰میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی شهر از رونمایی یک پروژه ملی در شهر شهمیرزاد شهرستان مهدی شهر خبرداد و خاطرنشان کرد:پلتفرم خودروی برقی ۲نفره که توسط یک شرکت دانش بنیان و با۷هزارنفرساعت کار مهندسی تهیه شده است ،درهفته دولت رونمایی خواهدشد.
شیردل در ادامه این نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پروژه راه اندازی شرکت ایران تایر مهدی شهر افزود:این پروژه که از مصوبات سفر دوره اول ریاست جمهوری به شهرستان مهدیشهر است در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۶۳درصدی و پیش بینی ایجاد اشتغال ۱۰۰۰نفری و با اعتباری بالغ بر۱۸هزار میلیارد ریال که شامل ۹۶۰۰میلیارد ریال که ازمحل تسهیلات یارانه ای است درحال راه اندازی  می باشد.
وی همچنین خاطرنشان کرد:برای راه اندازی این پروژه اداره محیط زیست شروطی را اعلام کرده که شرکت ایران تایر درحال انجام مرحله به مرحله این شروط است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha