• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402060603687
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش:

ارتقاء سطح ارائه خدمات مراکز گردشگری در جزیره کیش

ارتقاء سطح ارائه خدمات مراکز گردشگری در جزیره کیش

ایسنا/هرمزگان سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای طرح‌های جدید با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رونق گردشگری در این منطقه خبر داد.

جواد جمالی صبح امروز (ششم شهریورماه) با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان در حوزه‌ی گردشگری، اظهار کرد: برخی تغییرات در راستای ساماندهی حوزه گردشگری کیش به تازگی آغاز شده و برخی دیگر در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: طرح های در دست اقدام معاونت گردشگری با همراهی و همکاری تمام فعالان گردشگری جزیره اجرا خواهد شد و اولویت تدوین طرح ها توجه به مسایل و مشکلات موجود در بخش گردشگری جزیره است.

جمالی با اشاره به طرح درجه بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی افزود: در سال‌های ۹۷و ۹۸  درجه‌بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی آغاز شده بود که با شیوع ویروس کرونا این طرح متوقف شد.

وی اظهار کرد: در نظر داریم طرح فوق به همراه طرح‌های دیگری همچون ساماندهی عکاسان و...  را به تدریج و با همکاری صنوف مرتبط به انجام برسانیم.

 جمالی ضمن قدردانی، رسانه ها و خبرنگاران جزیره کیش را بازوی حمایتی در حوزه گردشگری دانست و بر نقش مؤثر آنها در اجرای طرح‌های گردشگری تاکید کرد.

این مقام مسئول در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی خانه‌های شبانه در کیش اظهار کرد: این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی معاونت گردشگری است که در نظر داریم با همکاری و تامین نظر جامعه هتلداران کیش طرح متناسبی برای آن اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت ما در مرحله نخست جامعه هتلداران کیش است چرا که این گروه از مظلوم‌ترین گروه‌های فعال در صنعت گردشگری هستند و با اجرای طرح کال سنتر گردشگری کیش این مهم تاثیر بسزایی در حل مشکلات گردشگران خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان کرد: معاونت گردشگری سازمان جهت بررسی مشکلات فعالان این عرصه، روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح به بعد را به دیدارهای عمومی اختصاص داده و کلیه فعالان گردشگری جزیره می‌توانند با تعیین وقت قبلی به دفتر معاونت مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha