• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060805627
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان اعلام کرد:

حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه

حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه خبر داد و گفت: وجود وحدت، همدلی، صمیمیت و انسجام موجود در بین‌ مسئولان استان و مردم، مهمترین پتانسیل و ظرفیت در این استان است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۸ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در خصوص انجام دو پرواز رفت و برگشت اربعین از فرودگاه بین المللی شهدای سمنان از سرخه به عنوان شهرستانی با پتانسیل بالای معدنی نام برد و اظهار کرد: بحث یک درصد حقوق معادن، از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان سرخه است که پیگیری در خصوص انجام مسئولیت های اجتماعی توسط معادن و پرداخت حقوق دولتی با جدیت در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان سرخه در دولت سیزدهم از اولویت های استانداری است و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، ان‌شاء الله شاهد تکمیل این پروژه ها خواهیم بود.
هاشمی به حل مشکل زمین برای ساخت واحدهای مسکن مهر سرخه پرداخت و تصریح کرد: تعیین تکلیف وضعیت زمین "سور سامان" شهر سرخه برای استفاده در حوزه نهضت ملی مسکن، از دیگر اقدامات صورت گرفته است که ان شاء‌ الله امروز کلنگ زنی خواهد شد.
استاندار سمنان گفت: دیدار های چهره به چهره، نشست های تبیینی و حضور در جمع مردم یقینا در بحث افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو که یک انتخابات بسیار مهم است تاثیر شایانی دارد.
دکتر عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های‌ سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شوراس اسلامی نیز با همکاری بالای مجلس و دولت در دو سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: تاکیدات بسیاری بر وحدت بین دولت و مجلس شده است.

وی به کمبود منابع آبی در سه شهرستان سمنان، سرخه و مهدیشهر اشاره و اضافه کرد: در بحث تامین آب که از دغدغه های مردم شهرستان است، پیگیری ها توسط استاندار و اینجانب در حال انجام است. 

گلرو ادامه داد: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان سرخه نیز با پیگیری های انجام شده، امروز و در قالب برنامه های هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با ابراز خرسندی از مرتفع شدن مشکل اراضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خاطرنشان کرد: گره گشایی از زمین سور سامان و آماده سازی این مهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرخه از دیگر دستاوردهای سفر های مهندس هاشمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha