• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081309383
  • خبرنگار : 50471

امام جمعه نهاوند:

آمریکا منشأ استکبار جهانی است

آمریکا منشأ استکبار جهانی است

ایسنا/همدان امام ‌جمعه نهاوند گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار همواره در کنار اشرار و ظالمان عالم و در مقابل مظلومان قرار دارد اما پیروزی نهایی برای مؤمنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی شنبه ۱۳ آبان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع مردم نهاوند، با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به بیان وقایع مهم این روز پرداخت و اظهار کرد: در این روز در سال ۴۳ امام راحل به دستور آمریکا تبعید شد و در ۱۳ آبان سال ۵۷ بیش از ۵۶ دانش‌آموز و دانشجو در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و در سال ۵۸ هم لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این اقدام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند و کار بسیار بزرگ و بااهمیتی بود که انجام شد، افزود: حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نشان می‌دهد که مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی همواره در مقابل شیطان بزرگ قرار دارند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار در دنیا همیشه در کنار ظالمان و در مقابل مظلومان عالم قرار گرفته است و از جنایتکار حمایت می‌کند، بیان کرد: سراسر اقدامات آنها همواره بر ضد مردم ایران اسلامی بوده و جنایت‌های زیادی در حق این مردم انجام داده است.

مغیثی یادآور شد: یک روز ما را تحریم کردند و بعد صدام و گروهک‌ها را پشتیبانی کردند و به جان انقلاب انداختند و از فتنه و اغتشاشات حمایت کردند و سرمنشأ هر ناامنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری که آمریکا و استکبار جهانی توانسته‌اند علیه مردم ایران اسلامی انجام دادند اما وعده خدا حق و پیروزی برای مؤمنان است، خاطرنشان کرد: امروز هم می‌بینیم در کمال بی‌شرمی و با همه توان از صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش حمایت می‌کنند تا اوج استکبار گری خود را نشان دهند.

امام جمعه نهاوند در ادامه گفت: هر جا کشتار و ناامنی و جنایت وجود دارد، استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا قرار داشته و امروز ملت‌های دنیا بیدار شده‌اند و می‌بینید که در مقابل ظلم و استکبار به پا خاسته‌اند.

وی در بخش دیگری بیان کرد: نسل جوان و دانش‌آموز ما باید با جنایت‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان آگاهی یابند و بدانند که استکبار چه طرح‌هایی و اقداماتی علیه کشور انجام داده‌اند.

مغیثی در پایان تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده‌اند اما با حضور جوانان درصحنه‌های مختلف، کشور پیشرفت‌های زیادی کرده است و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر نهاوند برگزار شد و علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد.

در شهر نهاوند راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد شهید آیت‌الله حیدری با حضور انبوه مردم شروع شد و مراسم اصلی و سخنرانی در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند برای راهپیمایان سخنرانی کرد و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات نقاشی و دیگر برنامه‌ها ازجمله برنامه‌های این روز در نهاوند بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha