• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101611637
  • خبرنگار : 50159

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۱۵۹

شرط افتتاح؛ تکمیل پروژه مرکز تخصصی سوانح سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

شرط افتتاح؛ تکمیل پروژه مرکز تخصصی سوانح سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

ایسنا/زنجان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح مرکز تخصصی سوانح سوختگی الحاقی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان امتناع کرد.

دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان از روز پنج‌شنبه ۱۵ دی‌ماه با حضور مسوولان عالی‌رتبه کشور در اقصی‌نقاط استان آغاز شد تا اینکه با حضور رئیس‌جمهور در دومین روز این سفر، جمع دولت‌مردان در زنجان برای افتتاح‌ها، بازدیدها، دیدارهای مردمی و ... کامل شد و تا ساعاتی دیگر قرار است با برگزاری شورای اداری استان، حضور دولت‌مردان در زنجان به ایستگاه پایانی برسد.

از روز گذشته تا به امروز پروژه‌های مختلفی به بهره‌برداری رسیده است تا مردم استان زنجان از ظرفیت‌های ایجاد شده در بخش‌های مختلف منتفع و اعتماد عمومی به عملکرد دولت سیزدهم نمودار رو به بالا را نشان دهد، هر چند در این بین برخی از وزیران دولت سیزدهم حاضر نبودند به هر قیمتی که شده، آمار پروژه‌های افتتاحی را بالا برده و برای این دولت رزومه صوری جمع کنند.

عصر امروز (شنبه ۱۶ دی‌ماه) بود که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی براساس سین برنامه‌ای که در دست داشت، عازم بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان شد. بی‌تردید پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در هر جامعه‌ای از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بر همین اساس روبان‌هایی که قرار است توسط بهرام عین‌اللهی بریده شود، باید بتواند نیاز بیماران را مرتفع کند.

زمانی که مقام عالی وزارت بهداشت از آخرین وضعیت مرکز تخصصی سوانح سوختگی الحاقی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان مطلع شد، قیچی وزارتخانه‌اش روبان افتتاحیه این مرکز را نبرید تا نوار افتتاح‌های دولت سیزدهم در دومین روز قطع شود که بی‌تردید این موضوع می‌تواند اتفاق خوشایندی برای مردم و دولت‌مردان باشد؛ چرا که قرار نیست هر پروژه‌ای طبق برنامه‌های روتین به بهره‌برداری برسد.

وقتی اصحاب رسانه، دلیل امتناع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح این مرکز را جویا شدند، عین‌اللهی با صراحت اعلام می‌کند: وقتی قرار است پروژه‌ای در حوزه حساسی چون بهداشت و درمان به بهره‌برداری برسد، باید از همه ظرفیت‌ها در راستای ارائه خدمات به بیماران برخوردار باشد اما بعد از بررسی‌ها مشخص شد که این مرکز نیاز به تجهیزات بیشتری دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این اقدام و وعده افتتاح این مرکز برای دو ماه آینده، نشان داد که اگر قرار باشد پروژه‌ای در حوزه بهداشت و درمان با دو ماه تاخیر آماده ارائه خدمت باشد، ترجیح این است که این پروژه در سفر مهمی چون سفر هیئت دولت به بهره‌برداری نرسد، موضوعی که به دفعات در دولت‌های قبل شاهد افتتاح برخی از پروژه‌ها بدون پشتوانه ارائه خدمت به مردم بودیم.

با وجود اینکه یکی از افتتاح‌های حوزه بهداشت و درمان در زنجان سوخت شد اما بیماران بخش سوختگی این اطمینان را دارند که اگر قرار باشد گذارشان به مرکز تخصصی سوانح سوختگی الحاقی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان بخورد، قرار نیست بهای سوخت شدن افتتاح این مرکز را با سوختگی‌شان بدهند.

به گزارش ایسنا، افتتاح ساختمان خوابگاه دانشجویی این دانشگاه نیز به خاطر وجود نواقص به دهه فجر امسال موکول شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha