• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402101813005
  • خبرنگار : 50123

اتفاقی که در کرمان افتاد نشانه استیصال دشمنان است

اتفاقی که در کرمان افتاد نشانه استیصال دشمنان است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری گفت: کسانی که نمی‌توانند رو در رو در مقابل حاج قاسم و زائران ایشان بایستند مجبور می‌شوند با حرکت انتحاری یک عده زن، کودک و افراد بی دفاع را به شهادت برسانند این کارها نشانه استیصال آن‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد :آنچه در مورد این حادثه می‌توان تحلیل کرد این است که این حرکت و اقدامی که از طرف صهیونیسم، آمریکا و ایادی آن‌ها اتفاق افتاده نشانه استیصال و زوال استکبار جهانی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: افرادی که با نیت انسانی به عنوان زائر و در جهت تکریم از سردار و فرمانده‌ای که جان خود را فدا کرده، با ناجوانمردی و حرکات کور عده‌ای از افراد بی دفاع را با این اقدام انتحاری به شهادت می‌رساند، در حقیقت در هیچ کجای عالم این گونه حرکات، برنامه‌ها و اتفاقات نشانه پیروزی نبوده بلکه نشانه زوال آن‌هاست.

قاسمی‌نژاد گفت: کسانی که نمی‌توانند رو در رو در مقابل حاج قاسم و زائران ایشان بایستند و مجبور می‌شوند با حرکت انتحاری یک عده زن، کودک و افراد بی دفاع را به شهادت برسانند این کارها نشانه استیصال آن‌هاست، زیرا آن‌ها از مردم، مقاومت و شهادت‌طلبی مردم در جبهه‌ها و از کشورهای مختلف شکست خورده‌اند، مجبور می‌شوند رفتارهایی که در هیچ منشوری قابل پذیرش نیست را از خود نشان دهند.

وی بیان کرد: این اتفاق از سوی آمریکا و اسرائیل بوده و به دلیل درماندگی جرأت پذیرفتن کار خود را نمی‌توانند برعهده بگیرند و آن را به گروهی که از بین رفته و به جز تفکر چیزی از آن نمانده نسبت می‌دهند، یعنی به اندازه‌ای در ضعف و زوال قرار گرفته‌اند که حتی مسئولیت کارهای خود را برعهده نمی‌گیرند و به این طرف و آن طرف نسبت می‌دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری گفت: از صدر اسلام تاکنون پیروزی‌هایی که نصیب جامعه و امت اسلامی شده همواره با شهادت همراه بوده است، یعنی خون‌های انسان‌های پاک و بی گناه و برگزیده‌ای که به زمین ریخته شده موجب پیروزی اسلام شده است و درخت اسلام تنومندتر می‌شود، در حال حاضر که نظام جمهوری اسلامی در تلاش است که اسلام را به معنای واقعی در جهان معرفی کند قطعاً با خون شهدا که به زمین ریخته می‌شود ادامه می‌یابد و بساط خبیثان، بزدلان و ظالمان برچیده خواهد شد.

قاسمی‌نژاد ادامه داد: پرچمی که در جهان به اهتزاز درآمده به وسیله همین شهدا به دست امام زمان (عج) خواهد رسید و شاهد نابودی کامل استکبار جهانی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین پیامی که شاید برای خانواده‌های بازماندگان در کرمان و در غزه باشد این است که جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون حامی، همراه و همدرد مظلومان بوده و در این اتفاقی که افتاد نشان داد که جغرافیای اسلام هیچ محدودیتی ندارد، در حقیقت این اتفاقات نشان داد که ایران درد آن‌ها را با تمام وجود چشیده و حمایت‌های همه جانبه از مظلومان فلسطین ادامه دارد.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: معتقدیم که بی‌گناه ترین افراد کودکانی هستند که مورد هجمه قرار می‌گیرند و قطعاً ریخته شدن خون کودکان و مردم مظلوم در کرمان و فلسطین موجب می‌شود که نابودی اسرائیل زودتر از آنچه که بیان می‌شود اتفاق بیفتد، گرچه این نشان این است که استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن‌ها آخر خط هستند.

وی یادآور شد: در حقیقت انتقامی که برای حاج قاسم و شهدا وجود دارد خروج کامل آمریکا از منطقه و مرحله بعد ریشه‌کن‌ کردن اسرائیل است، یعنی خروج آمریکا از منطقه یک انتقام بزرگ بوده که در حال اتفاق افتادن است و می‌توان آن را مشاهده کرد که آمریکا نسبت به ۱۰ سال پیش چه وضعیتی در منطقه دارد، البته به زودی شاهد ریشه‌کن شدن اسرائیل هم خواهیم بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در فلسطین افتاد و پیروزی‌هایی که نصیب اسرائیل نشده نشان از این است که آن همه هیمنه و عظمت در حوزه‌های مختلف اطلاعاتی و نظامی، به وسیله مقاومت از بین رفته و لگدمال شده است، همین که بسیاری از کشورهای اسلامی علیه اسرائیل قیام و از فلسطین و مظلومان عالم حمایت کرده‌اند نشانه این است که اسرائیل هم به زودی متلاشی و از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha