• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102014909
  • خبرنگار : 50377

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

لازمه داشتن ایران قوی، برگزای انتخابات پر شور است

لازمه داشتن ایران قوی، برگزای انتخابات پر شور است

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه، اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم منوط به مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که دشمنان به دنبال ناامید سازی بوده و هستند.

سردار احمد برسلانی در نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در محل شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری برگزار شد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به‌عنوان افسران جنگ نرم تکلیف سنگینی در انتخابات آتی دارند، اظهار کرد: آنچه در انتخابات آتی رقم خواهد خورد دو نگاه حاکم است، یک، نگاه غرب گرا است که تمام امیدشان به‌سمت کشورهای غربی‌ست؛ دوم، نگاه انقلابی، ولایی و جهادی است که نگاه شان به‌سمت داخل کشور است.

وی با اظهار اینکه هر جایی اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه بوده در اوج قدرت قرار گرفتیم، افزود: بطوریکه در زمینه تولیدات دفاعی بسیاری از کشورها به فناوری‌های ما نیاز پیدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به عملکرد افراد به اصطلاح روشن فکر و غرب گرا که در سال های گذشته با رای مردم انتخاب شدند و برای کشور چالش ایجاد کردند؛ اشاره کرد و گفت: همین مسئولان با مدیریت تصویری شان چالش هایی را در زمینه های اقتصادی و فرهنگی در کشور رقم زدند و همگان شاهد بودید چه بلایی بر سر کشور آوردند ولی با نگاه جهادی و ولایی مدیران کنونی شاهد برطرف کردن برخی کوتاهی‌های ایجاد شده در گذشته هستند.

این مسئول با تاکید براینکه دشمن به‌دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت و نا امید کردن جوانان کشور است، افزود: برای اینکه جریان تحریم را شکست دهیم باید بر جریان تحریف غالب شویم.

سردار برسلانی تصریح کرد: امروز همه تلاش دشمن در جنگ ترکیبی ایجاد جنگ شناختی است و با این تفکر تلاش می‌کند ادراکات مردم و نوجوانان را تحت تاثیر دروغ‌های خودش قرار دهد.

وی به نقش اثرگذار رسانه‌ها در موقعیت کنونی اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌ها با بیان حقایق، تبیین‌گری و تولید محتواها باید عملکرد مسئولان را به طور شفاف در اختیار مردم و جهان قرار دهند.

سردار برسلانی افزود: سپاه کربلا در بخش عمران، محرومیت زدایی، توانمند سازی و اموزش، اشتغال‌زایی، گروه های جهادی و خدمت رسانی به مردم قریب به هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان خدمات رسانی شد که به بیش از دو میلیون و ۳۵۴ نفر خدمات داده شد.

او توضیح داد: در بخش گروه‌های جهادی قریب به ۵۲ هزار و ۵۳۵  گروه جهادی اعزام داشتیم که در مناطق محروم و حاشیه شهرها خدمات رسانی کردند. به گفته برسلانی در بخش توانمند سازی ۷۵ هزار نفر اشتغال زایی صورت گرفت و۱۴۰۰ صندوق قرض الحسنه فعال و ۴۶۵۰ کارگاه تولیدی ایجاد شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در زارعت چوب یک میلیون اصله نهال در راستای طرح صیانت از جنگل‌ها و مراتع کاشته شد و دهکده‌های اقتصاد مقاومتی که نمونه کاربردی و آموزشی است راه اندازی شد، خاطرنشان کرد:۸۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار و در رفع موانع تولید به  ۲۹۸ واحد راکد و نیمه فعال نیز تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha