• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111813801
  • خبرنگار : 50042

۴۴ پروژه عام‌المنفعه در بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسید

۴۴ پروژه عام‌المنفعه در بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۴۴ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار حدود ۷۱ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت افتتاح شد.

کیا عاشوری امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۴۴ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار حدود ۷۱ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت افتتاح و برای ۱۸۴ نفر اشتغال موقت و ۱۴ نفر اشتغال دائم ایجاد شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: افتتاحیه متمرکز پروژه‌های اجرای طرح هادی(بهسازی معابر و آسفالت) روستاهای علینوده، شیرایه، فشتم و گیوادشتان بخش کوچصفهان با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد تومان از ردیف استانی و ملی با مساحت ۳۹۵۰۰ مترمربع (معادل ۱۱ کیلومتر) که توسط بنیاد مسکن انجام شده از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز بود.

وی مرمت و روکش آسفالت روستای ایمن‌آباد، مرمت روکش آسفالت روستای جعفرآباد کنارسر و مرمت و روکش آسفالت لولمان به لشت نشاء با اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده، هفتمین روز دهه فجر عنوان کرد.

عاشوری گفت: افتتاح متمرکز ۱۴ پروژه‌ تقویت و توسعه شبکه برق در بخش کوچصفهان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان بخش کوچصفهان را دارد.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح همزمان۱۴ پروژه عمران شهری در شهر لولمان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، افزود: تعداد دو پروژه عمران شهری هم در شهر کوچصفهان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: افتتاح متمرکز شش خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌های شاخص بخش کوچصفهان بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha