• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111713099
  • خبرنگار : 50042

همزمان با ششمین روز دهه فجر؛

۲۶ پروژه عمرانی و خدماتی در لشت‌ نشاء به بهره‌برداری رسید

۲۶ پروژه عمرانی و خدماتی در لشت‌ نشاء به بهره‌برداری رسید

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: با اراده و تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در دستگاه‌های مختلف، امروز شاهد به بار نشستن ۲۶ طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در بخش لشت نشاء هستیم.

کیا عاشوری امروز، ۱۷ بهمن‌ماه در ششمین روز از دهه مبارک فجر در حاشیه بهره‌برداری افتتاح پروژه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم مصمم است تا به‌دور از شتابزدگی و تأثیر پذیری از شبهه افکنی‌ها و تبلیغات سوء دشمنان خارجی و خود تحقیری متوهمان داخلی، گام به گام مسیر رفع موانع توسعه، محرومیت‌زدایی و کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی را بپیماید.

وی با اشاره به اینکه با اراده و تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در دستگاه‌های مختلف، امروز شاهد به بار نشستن ۲۶ طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در بخش لشت نشاء هستیم، افزود: مسیر رفع کمبودها ادامه خواهد یافت و یقین بدانید با نعمت داشتن رهبری فرزانه، در کنار همدلی مثال زدنی مردم و مسئولین، حرکت شتابان کشور در مسیر توسعه با تحریم متوقف نخواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی نوحدان جوریاب، ترمیم و روکش آسفالت  جوریاب، ترمیم و روکش آج بوزایه و ترمیم و روکش آسفالت املیدان با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از پروژه‌های افتتاح شده، ششمین روز دهه فجر می‌باشد.

عاشوری گفت: افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه برق رسانی در بخش لشت‌نشاء با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان این بخش را دارد.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح همزمان ۸ پروژه عمران شهری در شهر لشت نشاء با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، تصریح کرد: با همت شهرداری لشت نشاء پروژهای شاخصی چون احداث، تعریض و آسفالت بلوار شهید بهشتی، لوله‌گذاری و جمع آوری آب‌های سطحی و احداث پل خیابان استاد معین امروز به صورت همزمان به بهره‌برداری ‌رسید.

وی بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای لیچاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، از دیگر پروژه‌های بخش لشت نشاء بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha