• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403022114870
  • خبرنگار : 50182

انتخاب قوی؛ ایران قوی

استاندار: ۱۰ هزار نفر برگزاری انتخابات در کرمانشاه را بر عهده دارند

استاندار: ۱۰ هزار نفر برگزاری انتخابات در کرمانشاه را بر عهده دارند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم مشارکت بالای مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: اهمیت این مرحله کمتر از مرحله اول نیست و در این مرحله سرنوشت دو نماینده استان مشخص می شود.

به گزارش ایسنا، محمدطیب صحرایی، امروز(۲۱ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان، با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات گفت: مرحله اول و دوم انتخابات تفاوتی با هم به لحاظ اهمیت ندارد و این مرحله سرنوشت دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی را رقم می زند.

صحرایی گفت: تعیین تکلیف دو نماینده استان در حوزه انتخابیه کرمانشاه منوط به همین مرحله انتخابات است و مردم باید متوجه حساسیت این موضوع بوده و مانند دور اول انتخابات، حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

وی با توجه به تغییر شکل برگزاری انتخابات در این مرحله گفت: در این دوره با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها، انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و تمام آموزش های لازم در این زمینه به مجریان داده شده است.

به گفته صحرایی ۱۰ هزار نفر برگزاری انتخابات در این دوره در حوزه انتخابیه کرمانشاه را برعهده دارند.

وی افزود: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات، صندوق های الکترونیکی اخذ رای به تعداد کافی در نظر گرفته شده تا در این زمینه مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: در فرآیند برگزاری الکترونیکی انتخابات امکان رصد لحظه به لحظه شعب اخذ را در سطح حوزه انتخابیه کرمانشاه داریم.

صحرایی گفت: هم چنین در این شرایط روند اعلام نتایج با سرعت بیشتری صورت گرفته و نسبت به دور گذشته سریع‌تر می‌توانیم نتایج را اعلام کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه دولت برای انتخابات مجلس هیچ کاندیدایی ندارد، گفت: تمام تلاش ما این است که مجری فعال و بی طرف در انتخابات باشیم.

صحرایی با دعوت از مردم به مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: امیدواریم با مشارکت بالا و انتخاب خوب مردم، دو نماینده قوی را راهی مجلس کرده و بتوانیم تغییرات مثبتی را برای استان رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha