• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022115265
  • خبرنگار : 50177

انتخاب قوی؛ ایران قوی

استاندار لرستان: هیچ آماری تا پایان فرآیند انتخابات مورد تائید نیست

استاندار لرستان: هیچ آماری تا پایان فرآیند انتخابات مورد تائید نیست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: هیچ آماری قابل تائید نیست شمارش آرا به‌صورت متمرکز در کشور برگزار می‌شود، رسانه‌ها نیز کمک کنند شایعات تقویت نشود.

ابوطالب شفقت با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت انتخابات در استان، اظهار کرد: اصحاب رسانه فعال و پرتلاش در همه صحنه‌ها حضور دارند، تذکر می‌دهند و بنده نیز سعی می‌کنم با خبرنگاران ارتباط می‌گیرم.

وی از تمدید یک ساعت زمان رأی‌گیری در خرم‌آباد خبردادو گفت: بیش از ۱۲ ساعت از اجرای برنامه‌های خرم‌آباد و چگنی می‌گذرد و وفاداری و حضور مردم قابل توجه است.

نماینده عالی دولت در لرستان بیان کرد: مشارکت در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی در مقایسه با کل کشور مطلوب است و در حال حاضر رأی دادن در شهرهای کوچک و روستاها تا ساعت ۱۸ به پایان رسیده و البته زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۲ تمدید شده است.

شفقت با بیان اینکه از مجموع ۴۳۰ صندوق اخذ رأی، ۶۵ صندوق مربوط به شهرستان‌ چگنی و مابقی مربوط به شهرستان‌خرم‌آباد و بخش‌های تابعه است.

استاندار ادامه داد: ۲۴۷ صندوق ثابت و ۱۸۳ صندوق به‌صورت سیار در این دوره در نظر گرفته شده که بیش از ۸۰۰۰ نفر در حوزه اجرای انتخابات فعالیت داشتند و تاکنون موفق شدید انتخابات خوبی را رقم بزنیم.

شفقت با بیان اینکه حضور مردم در ساعات پایانی بالابود و تصمیم برآن شد که زمان یک ساعت دیگر تمدید شود، افزود: در این دوره از انتخابات رقابت سالمی حاکم بود و از فردا نیاز است که متانت و رفاقت بین طرفداران برقرار شود.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۸، فقط ۳۵ درصد صندوق‌ها در شهر خرم‌آباد و یکی دو شهر کوچک فعال بودند، ابراز امیدواری کرد تا مدت زمان باقی‌مانده به پایان انتخابات افرادی که فرصت نکردند رأی دهند برای رأی‌گیری به حوزه‌ها مراجعه کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان گفت: هر یک رأی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

وی از داوطلبان درخواست کرد برنامه‌های خود را در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهند تا هر آنچه در استان امکان‌پذیر است اجرایی شود؛ راه خدمت برای داوطلبانی که رأی نیاوردند بسته نیست و به‌عنوان مشاور استاندار از ظرفیت آنان استفاده می‌شود.

وی دستاورد این انتخابات را نمایش غیرت، شجاعت، معرفت و رفاقت مردم دانست و با بیان اینکه گزارش قابل اعتنایی در مورد تخلفات انتخاباتی دریافت نشده و به‌طورجدی به همه دست‌اندرکاران انتخابات تذکر دادم که «عاقبت‌بخیری خود را به دنیای دیگران نفروشید»، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق جانبداری از هیچ نامزدی را ندارد.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها نیز کمک کنند شایعات تقویت نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha