• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1403023122645
  • منبع : سازمان حفاظت محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

آیت‌الله رئیسی ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی را در اولویت قرار داده بود

آیت‌الله رئیسی ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی را در اولویت قرار داده بود

در پی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور دولت سیزدهم در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی که منجر به شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان شد، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پیام تسلیت و تعزیتی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، متن پیام علی سلاجقه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"
 خادم الرضا رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا(ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد. شهادت این بزرگ‌ مرد نظام و انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (دام‌ظله العالی)، ملت‌ شریف ایران، خانواده معزی و بیت مکرم ایشان و اعضای هیات دولت تسلیت عرض می کنم.

بی‌شک آیت الله رییسی از جمله دولتمردان نظام و ایران اسلامی بود که عمر شریف خود را در راه خدمت به انقلاب و مردم شریف ایران صرف کرد و ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی را در اولویت و در راس امور زندگی و کاری خود قرار داد. سال‌ها تلاش و کوشش شبانه روزی در مسئولیت های مختلف از جمله ریاست جمهوری، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولیت ها یادآور همت بلند و روحیه مردمی و انقلابی این بزرگ مرد ایران اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر بود.

تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم‌سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم‌تکرار بوده و قطعا ماندگار و یادگار خواهد بود. این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد اما مسلما این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، به سرمقصد منظور و مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

پیام تسلیت مدیرکل محیط زیست استان تهران در پی شهادت رئیس جمهور  و همراهانش

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پیامی شهادت آیت الله دکتر رئیسی - رئیس جمهور- و همراهانش را در سانحه بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی، به امت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام علیرضا مزینانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت خادم الرضا آیت الله رئیسی - رئیس جمهور انقلابی و همراهانش در سانحه بالگرد که در حین خدمت به میهن و در مسیر بازگشت در ورزقان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد، موجب تأسف و تأثر مردم قدرشناس ایران شد.

اینجانب مصیبت وارده را در این ایام شریف که متعلق به ساحت مقدس حضرت ثامن الائمه، امام رضا (ع) است، به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و امت شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدر و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha