• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403023122884
  • خبرنگار : 50060

پیام تسلیت مسئولان قزوینی در پی شهادت خادم‌الرضا

پیام تسلیت مسئولان قزوینی در پی شهادت خادم‌الرضا

ایسنا/قزوین مسئولان مختلف استان قزوین در پیام‌های جداگانه شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (23/احزاب)

از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

شهادت خادم الرضا(ع)، خادم ملت و رئیس جمهور مردمی و انقلابی حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه انقلابی دکتر حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه مردمی حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و همراهانشان در سانحه هوایی سقوط بالگرد را که موجب تأثر و تأسف ملت ایران، مسلمانان و آزادیخواهان شد را محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه مردم ایران، مسلمانان جهان و جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت داریم. به فرموده ولی امر مسلمین مردم عزیز مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید و مسئولان با جدیت چند برابری مشغول کارهای خودشان هستند. 

به گزارش ایسنا، مهدی صباغی، شهردار قزوین در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی همچنین شهید امیرعبدالهیان وزیر شهید امور خارجه و همراهان آن‌ها را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

 انالله و اناالیه راجعون

شهادت خادم‌الرضا رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همراهانشان باعث اندوه فراوان شد و قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.  

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمام دوران مسیر خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر به مردم شریف ایران خدمت کرد و به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

رئیس محبوب جمهوری اسلامی ایران که در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند، در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند، بدون شک این ضایعه دردناک فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و این داغی است که به آسانی التیام نمی‌یابد.

اینجانب شهادت عالم برجسته  آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌عالی)، خانواده محترم و نیز ملت شریف ایران  تسلیت می‌گویم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت زنده ‌یاد امیر عبداللهیان،  وزیر امور خارجه، همچنین حجت الاسلام آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءالله پیوستند اعلام می‌دارم و این واقعه‌ی تلخ را به خانواده این عزیزان و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنم.»

به گزارش ایسنا، دکتر محمدبیگی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی همچنین شهید امیرعبدالهیان وزیر شهید امور خارجه و همراهان آن‌ها را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

در سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا علیه‌السلام، شاهد عروج خادم‌الرضا جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، دلسوز، جهادی و مردمی هستیم؛ او که در راه خدمت به محرومان و مظلومان عالم، شجاعانه در تمام عرصه‌ها پرچمدار بود، ما همواره شاهد متانت و صبر و تقوای بی‌نظیر این شهید سعید بودیم و همواره بر کمالات روحی این شهید بزرگوار غبطه می‌خوردیم.

همچنین شهادت برادر گرانقدرم جناب دکتر امیر عبداللهیان، وزیر شهید مبارز محور مقاومت و دیپلماسی عزت بسیار داغدارمان کرد. او که  همواره در راه آرمان قدس از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و مرد میدان‌دار تحولات بین‌المللی در راستای اضمحلال رژیم صهیونیستی در سطح جهان و یار مظلومان فلسطین، سوریه، یمن، لبنان و عراق و سایر کشورها و به دنبال عزت جهان اسلام بود.

و نیز شهادت حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، امام جمعه متقی و محبوب تبریز و سومین امام جمعه شهید خطه آذربایجان و استاندار خدوم جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی و همراهانشان نیز قلوب همه ما را به درد آورد.

اینجانب به عنوان خادم خطه مینودری و ملت ایران، این مصیبت بزرگ و جانگداز را محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر عزیز و داغدار انقلاب، خانواده محترم رئیس جمهور شهید و آیت‌الله علم‌الهدی، خانواده محترم شهدای این حادثه، ملت شریف و صبور و شهیدپرور ایران و تمامی آزادی‌خواهان عالم تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی علو درجات برای سیدالشهدای خدمت و یارانش در محضر ائمه هدی دارم.

به مردم نجیب و وفادار اعلام می‌داریم «راه خدمت صادقانه و تلاش خستگی ناپذیر این خادمین شهید، پرفروغ‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و عهد و پیمان ما با خدای متعال و مردم عزیز محکمتر خواهد شد».

به گزارش ایسنا، سالار آبنوش، منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، دکتر امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه فقید تبریز و استاندار و دیگر همراهان ایشان در سالروز میلاد مسعود حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام را خدمت مقام معظم رهبری و مردم تسلیت عرض می‌نمایم.

رئیس جمهور تلاشگر برای مردم، خادم‌الرضا که برای خادمی مردم سر از پا نمی شناخت، در نهایت هم در مسیر همین خدمت به مردم به شهادت رسید.

اینجانب با عرض تسلیت سانحه جانسوز بالگرد، عروج رئیس جمهور محبوب و خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش دکتر حسین امیرعبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و به تأسی از امام خامنه اعلام می‌نمایم مسیر خدمت به مردم ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار کوچکترین خللی در کشور ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با صدور پیامی، شهادت رئیس‌محترم جمهوری آیت‌الله رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم  یرزقون»

سانحه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه خادم‌الرضا، رئیس محترم جمهوری، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار و همراهانشان مایه تأسف و تأثر فراوان شد.

حضرت آیت الله رئیسی در سال‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دغدغه خدمت به مردم و دستگیری از مظلومان را داشتند و در آخر نیز جان ارزشمند خویش را در راه همین آرمان مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردند.

اینجانب شهادت این سرمایه‌ بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران  و همچنین همراهانشان را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله روحی‌له‌الفداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما و فضلا، شخصیت‌های انقلاب و نظام، ملت قدرشناس ایران به‌خصوص مردم شریف دیار خراسان و آذربایجان شرقی، همه یاران و دوستداران و ارادتمندان ایشان به‌ویژه خانواده‌های گرامی‌شان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق برای آن مرد بزرگ و سایر همراهانشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع)، امام راحل و همرزمان و شهدای انقلاب اسلامی و برای همه بازماندگان صبر و أجر مسألت ‌دارم.

به گزارش ایسنا، داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، در پی شهادت رئیس محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا/ آنان که در راه خدمت به خلق خدا گام بر می دارند، جز رضایت حق تعالی اجر و پاداشی نیست و جز شهادت سرانجامی...

اینجانب همراه ملت ایران  شهادت خادم‌الرضا رئیس جمهور محبوب «آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و همراهان خدوم ایشان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند را  به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وزیر محترم نیرو، مجموعه همکاران صنعت آب و برق کشور، خانواده‌های محترم آن عزیزان و ملت بزرگوار ایران سرافراز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت داریم که مدد نماید تا ان‌شاالله همواره در راه آرمان‌های این عزیزان گام برداریم.

به گزارش ایسنا، یوسف اینانلو، سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین، در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهان گرانقدر ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت جانسوز خادم‌الرضا، رئیس جمهورمردمی، انقلابی و مغتنم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم این شهیدان گرانقدر، وزیر محترم نیرو، مدیرعامل محترم شرکت توانیر و مجموعه همکاران صنعت برق کشور وعموم ملت شریف و شهید پرورایران تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید مجاهدت‌های عظیم، خدمات ماندگار وبرکات فراوان ایشان که عمر شریف خود را در راه برقراری عدالت، اجرای قوانین و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران صرف نمودند و در راه خدمت ایران و اسلام کشور به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، باقیات الصالحاتی است که برای همیشه در درگاه حضرت باری‌تعالی و یاد و خاطره همگان باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین در پی شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب ۲۳)

شهادت هنر مردان خداست. هم آنان که در ایمان و عهد خود با خدا صادق‌اند و رفتارشان مصداق و جلوه‌ای از اعمال صالح است.

سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور محبوب و مردمی ، خادم‌الرضا، یاور محرومان، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، موجی از تألم و تأثر در عرصه داخلی و فضای بین‌المللی ایجاد کرد و خیل عظیم هموطنان عزیز و دوستداران انقلاب اسلامی را داغدار و عزادار نمود.

 ویژگیهای برجسته و کم‌نظیر رئیس جمهور شهید از خلوص و صفای باطن، متانت، تواضع و اخلاق کریمه، پرکاری در جهت خدمت به مردم و دلسوزی برای محرومان، استکبارستیزی، ولایتمداری و دفاع جانانه از کیان و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و جهانی، چهره‌ای ماندگار و الگویی مثال زدنی از این شخصیت بزرگ برای همیشه در حافظه تاربخی مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان، به یادگار خواهد ماند.

ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین، شهادت رئیس جمهور محترم، وزیر محترم امور خارجه آقای دکتر امیر عبداللهیان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز حجه‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، استاندار محترم آذربایجان شرقی آقای دکتر رحمتی و سر تیم حفاظت و کادر پروازی را در سانحه هوائی به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدای بزرگوار و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌های عزیز تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، هوشمندی و درایت آحاد مردم فهیم ایران در ضرورت حفظ وحدت و همبستگی ملی در مقاطع حساس تاریخی را به اثبات رسانده وبی‌تردید راه هرگونه نفوذ و سواستفاده دشمنان و بدخواهان این ملک و ملت را همچون گذشته مسدود نموده و در سایه رهبری های خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سازوکارهای مستحکم قانونی در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند شهیدان والامقام و امام شهیدان (ره) استوارتر از گذشته گام برخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، عباس بیگدلی، منتخب مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ

سانحه سنگین و رخداد تلخ شهادت خادم الرضا، رئیس محترم جمهور و امام جمعه گرامی تبریز و وزیر امور خارجه ارجمند و سایر همراهان در مسیر خدمت رسانی موجب تألم شد.

این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.

> abdolahi: به گزارش ایسنا، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان پیام تسلیتی‌ صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت خادم‌الرضا، خادم جمهور ایران و جمعی از مسئولان کشور در راه خدمت به مردم عزیزمان قلب همه را به درد آورد.

اینجانب شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری، عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای این عزیزان والا مقام علو درجات از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به گزارش ایسنا، فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنا لله و اِنا اِلَیهِ راجِعونْ

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر عروج ملکوتی روح بلند خادم‌الرضای ایران و همراهانشان در سحرگاه ولادت امام رئوف علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) پس از ساعت‌ها بیم، انتظار، امید و حزن، قلوب ملت ایران و دل‌های آزادگان جهان را به داغی بزرگ نشاند. شهادت رئیس‌جمهور جهادی و مردمی، خادم الرضا(ع)، سید محرومان و خادم مستضعفان، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را محضر بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدای راه خدمت، کارگزاران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر، شهید آیت‌الله رئیسی بار دیگر خاطرات شهید رجایی را در اذهان ملت انقلابی ایران و مردم شریف قزوین زنده کرد. بی‌تردید مجاهدت‌های عظیم، خدمات ماندگار و برکات فراوان شهید آیت‌الله رئیسی که عمر شریف خود را در راه برقراری عدالت اجتماعی، اجرای قوانین و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران صرف کردند و در راه خدمت به کشور عزیزمان ایران و اسلام به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، باقیات‌الصالحاتی است که برای همیشه در درگاه حضرت باری‌تعالی و یاد و خاطره همگان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha