• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403023122944
  • منبع : نمایندگی مازندران

پیام تسلیت مسئولان مازندران در پی شهادت خادم‌الرضا

پیام تسلیت مسئولان مازندران در پی شهادت خادم‌الرضا

ایسنا/مازندران مسئولان و مدیران کل استان مازندران شهادت خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهان ایشان را در سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی تسلیت گفتند.

آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و یوسف نوری استاندار مازندران در پیامی مشترک شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران اسلامی که تا آخرین لحظات حیات گران‌سنگ خود در کسوت خدمت به مردم و میهن اسلامی مجاهدت کرد؛ فرجام زندگی پربار خویش را با شهادت در راه خدا به سرانجام رساند و روح آن بزرگوار و خادم ملت ایران به ملکوت اعلی پیوست.آیت‌الله رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) در آخرین روزهای حیات خود در سفر استانی دیار علویان؛ مازندران، لحظات ماندگاری از این روحیه متعالی را برای همه خادمان و خدمتگزاران ملت به نمایش گذاشت.اینجانبان مصیبت جانسوز شهادت رئیس‌جمهور محبوب و خدوم و ‌مغتنم؛ آیت‌الله رئیسی (ره) و همراهان ایشان حسین امیر عبدالهیان، وزیر جهادی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم و رجاء واثق داریم که در سایه رهبری داهیانه فرمانده کل قوا؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تاسی از روحیه جهادی خادم ملت؛ کشور با همان عزم؛ اراده و شتاب به مسیر پرافتخار پیشرفت ادامه خواهد داد و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

 محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان در پی شهادت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان خدمتگزار ایشان پیام تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

در کمال حزن و اندوه فراوان، خبر شهادت ریاست محترم جمهور، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی(ره) و جمعی از همراهان ایشان موجب تالم خاطر و تأثر فراوان گردید.

این سلاله و ذریه پاک حضرت زهرای اطهر(س) و خادم آستان علی بن موسی الرضا(ع) عمر با برکت خویش را وقف خدمت بی منت و جهاد فی سبیل الله؛ توامان با صداقت، فداکاری، اخلاص، تواضع، محبت و ایثار در کسوت مسئولیت های خطیر برای آرامش و آسایش مردم و تعالی، امیدآفرینی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گذرانید و در آخر نیز در همین مسیر، شهد شیرین شهادت را نوشید.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت حضرت آیت الله رییسی(ره) و همراهان صدیقش به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم، مهدی موعود(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و ملت شریف، شهیدپرور و سرافراز ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده های محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

  رییس دانشگاه و مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی سانحه هوایی بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه در منطقه ورزقان، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

رییس‌جمهور مردمی، پرتلاش، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی، جز خدمت به مردم بزرگ و شریف ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر پیمان خود ایستاد و جان عزیزش را فدای ملت کرد.

شهادت رییس‌جمهور کم‌نظیر، مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و همراهان را به محضر شریف امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیات دولت، خانواده معظم ایشان، ملت شریف ایران و به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه مازندران تسلیت می‌گوییم.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه مازندران در پی این حادثه غم‌بار و دلخراش،با صدور پیامی اعلام کرد که در سوگ بهترین خادمان این مرز و بوم، سوکوار و عزادار است و در روز میلاد ولی نعمت‌مان، حضرت امام رضا(علیه‌السلام) دعا می‌کنیم که خداوند متعال به ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، صبر جزیل عنایت بفرماید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان در پی شهادت جانسوز سید محرومان، خادم ملت، آیت الله رئیسی پیام تسلیتی صادر کرد:

شهادت مظلومانه هشتمین رئیس جمهور خدمتگزار مسلمین جهان در سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، سید الشهدای خدمت، سید محرومان، خادم ملت، رزمنده دفاع مقدس و بسیجی نستوه حضرت آیت الله رییسی (ره) را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همکاران صنعت برق تسلیت عرض می‌نمایم.

شهادت این انسان شریف، وارسته و بسیجی، نشان داد که باید برای خدمت به مردم، سازندگی و اعتلای نام ایران همه مسیرها را طی کرد و برای پیروزی، با تلاش، پشتکار، تعهد، قدرت، جسارت و تمرکز؛ سازماندهی و استفاده از نیروهای متعهد، متخصص و باتجربه را سرلوحه کارها قرار داده و از هیچ خطری نهراسید.

سیدالشهداء خدمت، نه تنها یک رئیس جمهور، بلکه خدمتگزار ایرانیان، بسیجی و رزمنده مبارز، الگوی اخلاق، انقلابی ثابت قدم و یار وفادار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود. ایشان در طول دوران پرفراز و نشیب انقلاب و جمهوری اسلامی، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب و خدمت به مردم ایران اسلامی بودند.

شهادت این بزرگوار، فقدانی عظیم برای کشور بزرگ ایران است، اما بدون شک، راه پرتلالو ایشان ادامه خواهد داشت و مردم ایران با وحدت و انسجام خویش، تمامی نقشه‌های شوم بدخواهان را خنثی خواهند کرد.

اینجانب ابراز همدردی عمیق با خانواده محترم هشتمین رئیس جمهور شهید در سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان، ملت شریف ایران و آحاد جامعه و همکاران سخت کوش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نموده و از خداوند متعال برای آن ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر را مسئلت می‌نمایم.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

خبر شهادت حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب و همراهانش جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه معزز تبریز و دکتر رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان در پی وقوع حادثه سقوط  بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. اینجانب ضمن تسلیت شهادت این خادم ملت و هیئت همراه محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان، از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.

محمدرضا یوسفی مهر رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در پی شهادت رئیس جمهور جهادی کشور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران،  خادم الرضا آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهان خدوم ایشان آسمانی شدند.

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تلاش جهادی خود در خدمت به مردم همچون شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای مسئولان شده است که درخدمت به مردم ایران چیزی جز رضای خدا و اعتلا و پیشرفت کشور سر از پا نشناسند.

سفر روزهای اخیر شهید خادم الرضا آیت الله رئیسی به مازندران و اقدامات جهادی ایشان خاطرات خوشی را برای مردم ولایتمدار دیار علویان رقم زد تا امروز مردم داغدار فردی از جنس شهید حاج قاسم سلیمانی سردار قلبها باشند.این شهید خدوم کشور بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستارم.

رئیس کل دادگستری مازندران در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

ضایعه اسفبار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور فقیه، پرهیزگار، خستگی ناپذیر و مردمی و جمعی از مسئولان خدوم و مجاهد که عروج عرفانی شان، پایان حیات زاهدانه شان بود و به اعلی علیین پیوسته و حضور در جوار ائمه طاهرین را آغاز کردند، اینجانب را همانند عموم ملت ایران و آزادگان جهان متاثر و داغدار کرد.

عزیزان شهیدمان که در این حادثه مصیبت بار پر کشیدند، حضوری اثرگذار و کارنامه ای پر بار از خدمات خالصانه خود در اذهان ملت غیور و مومن ایران اسلامی بر جای گذاشته و نامشان در تاریخ ماندگار خواهد شد.

اینجانب این فقدان تلخ و اندوهبار را محضر مبارک امام رئوف حضرت امام رضا(ع)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده های مصیبت دیده تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان صبر و شکیبایی خواستارم، باشد که خادم الرضا و همراهانش را در روز میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) در بهشت برین جایگاه ابدی داده و از رضوان وسیع خود بهره مند سازد.

 دکتر سید رضا کاظمی نیا مدیر درمان طی پیامی شهادت خادم الرضا علیه السلام، خادم مردم،حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و هیأت همراه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است.

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه شهید راه خدمت، اسوه صبر و استقامت حضرت آیت الله سید ابراهیم  رئیسی رئیس محترم جمهور، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امورخارجه ، حضرت آیت آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ،دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه مایه تأثر و تألم گردید .

بدون شک این ضایعه و فقدان بزرگ، جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد .

 مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات  الهام بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است و الحق که لایق شهادت راه خدمت شد .

اینجانب این مصیبت را به محضر ولی عصر امام زمان (عج ) و رهبری معظم  انقلاب حضرت امام خامنه ای  و مردم شریف ایران و همکاران مجموعه مدیریت درمان استان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان علو درجات برای شهدا ،آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

اینجانب از طرف خود و مجموعه همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری شهادت رئیس جمهور متعهد و مردمی جناب آقای دکتر  ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را  محضر مقام معظم رهبری،  ملت شریف ایران  و بستگان به ویژه بیت ارجمند این شهید بزرگوار تسلیت میگویم.

 یاسین محمدی راد فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانش پیامی بدین شرح صادر کرد:
 خبر شهادت خادم الرضا حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب ومردمی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
‌این واقعه‌ی تلخ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) و بویژه کوه استوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله) و خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و تسلیت و تهنیت عرض می‌ نمائیم.از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن  ایشان با ائمه اطهار را مسئلت داریم .

دکتر غلامی فرماندار سوادکوه به مناسبت شهادت رییس جمهور انقلابی و جهادی حضرت آیت الله رئیسی  و همراهان پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:
خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی،خادم الرضا(ع) و سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.
از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.
این غم سنگین را به رهبر معظم  انقلاب و مردم شهید پرور سوادکوه تسلیت عرض میکنم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت شهادت رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهورمردمی تصریح کرد: این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.اینجانب شهادت این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضرمبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پی شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر و همراهان خدومشان در سانحه هوایی
خبری ناگهانی ملت بزرگوار ایران را  پریشان خاطر ، متاثر و متالم کرد

شهادت سید بزرگوار  رئیس جمهور جهادی و همراهان او  مسئولیت قاطبه روحانیت و یاران امام و رهبری در هر موقعیتی که قرار دارند در حمایت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را دو چندان کرده است. این اتفاق نه اولین و نه آخرین حادثه در جریان حرکت شیعه است که هر از چند گاهی این مسیر را روشن می‌کند.

ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیه الله  الاعظم، رهبر عالیقدر و عزیزمان، سلسله جلیله روحانیت، ملت شریف ایران و خانواده محترم و مکرم ایشان امید دارم ایزد متعال روح این سید جلیل القدر و همراهان کریمش را در پرتو مهر لایزال خویش، علو درجات عنایت نموده  و در جوار امام رئوف حضرت رضا علیه السلام  آرامشی ابدی یابند.

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت شهادت  رئیس جمهور
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهورمردمی تصریح کرد: این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.
شهادت رئیس جمهور مردمی، دلسوز،جهادی و پرتلاش،حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سانحه بالگرد در ورزقان، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.
این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.
اینجانب شهادت این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضرمبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب  و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت یاسر امینی رئیس شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

شهادت رئیس جمهور محبوب،مجاهد فی سبیل الله، خادم الرضا (ع) حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و تیم حفاظت را به محضر شریف حضرت بقیة الله الاعظم(عج), رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای این عزیزان از درگاه رحمت الهی مسالت می نماییم.

بدون شک، وجود آرامش بخش رهبر عظیم الشان حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

پیام تسلیت مدیرکل و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان مازندران
شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، خادم‌الرضا علیه السلام،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی، آیت الله آل هاشم، امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیرعبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان (رحمة الله علیهم اجمعین) در حادثه دردناک سقوط بالگرد، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.
این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل بیت علیهم السلام، شاگرد و رهرو امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، آرزوی جان باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.شهادت این مرد بزرگ و همراهان ایشان که هرکدام از مدیران و خدمتگزاران به کشور و ملت بودند، را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، عموم ملت شریف ایران، همه علاقه مندان به ایران و انقلاب اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و برای این شهیدان عزیز، علو درجات معنوی و برای مصیبت دیدگان این ضایعه دردناک، صبر جمیل و پاداش وافر الهی را مسئلت می نماییم.

پیام تسلیت مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران به مناسبت شهادت رییس جمهور

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که اخیرا طی سفری استانی به مازندران سفر کرده بود، در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت و تا آخرین لحظه بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. 

مصیبت بزرگ شهادت رییس جمهور محبوب و خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنیم.

پیام تسلیت نورالله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا

خبر شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا (ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشور و همراهان خدوم ایشان در روز ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام، قلب‌های‌ ملت ایران اسلامی را در بهت و اندوه بسیار فرو برد. بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و مصیبتی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

اینجانب شهادت سیدالشهدای خدمت و رئیس جمهور محبوب کشورمان و نیز همراهان خدومش را محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای، خاندان مکرم ایشان، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه تلاشگران صنعت تولید برق کشور و همکاران زحمتکش نیروگاه شهید سلیمی نکا تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال رحمت و غفران و علوّ درجات برای ایشان و همراهان شهیدش  مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل پست استان مازندران در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش
محسن بخشی، مدیرکل پست استان مازندران در پیامی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی خادم الرضا (ع) و تیم همراه در سانحه بالگرد حین مأموریت اعلام کرد.
با اندوهی فراوان و در نهایت تأثر و تالم حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و همچنین استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در حین مأموریت شده و به لقاءالله پیوستند را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، ملت ایران و به ویژه مردم شریف استان مازندران ، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم.
از درگاه خداوند متعال آمرزش، رحمت الهی و همنشینی با اولیاءالله را برای آن خدمتگزاران شریف و صدیق ایران اسلامی طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه بابل به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد

خبر سانحه‌ی تلخ عروج ملکوتی خادم الرضا(ع) رییس جمهور انقلابی و مردمی، شهید حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رییسی(ره) و جمعی از خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، موجب تأثر عمیق شد.ثمره‌ی حیات با برکت آن انسان‌های الهی و وارسته با مجاهدت‌های شبانه‌روزی در عرصه‌های خدمت به مردم و رفع محرومیت و پیشرفت و تحقق ایران قوی، برگ زرینی است که در پرونده‌ی این خدمتگزار خدوم و صدیق ملت ایران، می‌درخشد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن شهید سعید و عزیز و عرض تسلیت به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های محترم ایشان، برای آنان مغفرت و برای ملت شریف ایران، صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت محمدعلی موسی‌پور گرجی در پی شهادت ایت الله رئیسی و همراهان ایشان

حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (ع) و رییس محترم جمهور و همراهان در راه خدمت به میهن باعث تاثر و تالم شد. خداوند بزرگ و متعال حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا، خادم ملت ایران، رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان از جمله دکتر امیرعبداللیهان ،وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، و استاندار آذربایجان شرقی را قرین رحمت خویش گرداند و به ملت شریف، آگاه و سوگوار ایران صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت عنایت فرماید.

اینجانب این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا و همکاران خود در جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت آیت اله دکتر سید ابراهیم رئیسی،

ریاست جمهوری اسلامی ایشان که خدمتگزار واقعی از نوع کرامت از اولیای الهی داشت رضایت مردم را به منصه ظهور رساند و در طول سال‌های عمر پر برکت خویش مجاهدت ارزنده از زهد و ذکر و خدمت و اخلاص معیار جامعه شد و خدمات بیشماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشتند و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی وصف ناپذیر و از عمق جان به مردم خدمت‌رسانی باطنی کرده و منشأ تحولات بسیاری در زمینه‌سازی خدمت صادقانه و بدون منت به احاد جامعه بودند.

اینجانب شهادت آیت اله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همرهانش را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

پیام مدیر کل دامپزشکی استان مازندران و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مازندران

خبر سانحه ناگوار برای بالگرد حامل خادمان ملت ویژه آیت الله رئیسی، رئیس جمهور عزیز و مردمی مان دل ملت شریف ایران اسلامی را به درد آورد.

ایشان با شوق به خدمت به مردم، موانع کوچک را بزرگ نمی دیدن و جهادی عمل می کردند و همواره تسهیل، تسریع و تکریم مردم را وظیفه خود و مدیران دولت مردمی می دانستند.

بی شک شهادت مردان بزرگی همچون حضرت آیت الله رئیسی موجب رنجش همه مردم به ویژه مستضعفین جهان خواهد بود اما همانطور که رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) فرمودند هیچ اختلالی در کار کشور و در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش نخواهد آمد.

اینجانبان ضمن آرزوی سلامتی برای همه خادمین ایران اسلامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان را به حضرت صاحب ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وملت عزیز و شهادت پرور عزیزمان تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha