• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403023123312
  • خبرنگار : 50471

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رییس جمهور مردمی و خادم الرضا در نهاوند

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رییس جمهور مردمی و خادم الرضا در نهاوند

ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: شهید آیت الله رئیسی در راه انجام مسئولیت شب و روز نداشت.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در نشست هماهنگی برنامه‌های عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: این ضایعه بزرگ که سرمایه‌های اصلی انقلاب به شهادت رسیدند خسارت بزرگی است و این ضایعه بزرگ را محضر ولایت‌فقیه، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

مغیثی ادامه داد: راه امام(ره) و شهدا در واقع خدمت به این مردم و ادامه این نظام اسلامی است و اگر می‌خواهیم این نظام اسلامی پابرجا بماند و به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر(عج) برسد، راهی جز ایثار، فداکاری و مقاومت وجود ندارد.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: همه سربازان ولایت و همه ما مسئولین باید آماده شهادت باشیم زیرا این نهایت سعادت است و همه ما به عنوان یک شیعه باید شهادت را بزرگترین سعادت برای خودمان بدانیم.
مغیثی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در راه انجام مسئولیتش شب و روز نداشتند و امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق عنایت کند که در این راه عقب نمانیم و زندگیمان ختم به شهادت شود.
فرماندار نهاوند نیز در ادامه این جلسه گفت: خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.
ضرغام احمدوند اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد و نهایتا نیز در راه خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمدند.

تجمع مردمی امروز ۵ عصر در پارک شهید سلیمانی شهر نهاوند

حجت‌الاسلام حسین گروسی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند نیز در ادامه از برگزاری تجمع مردمی در پارک شهید سلیمانی ساعت ۵ عصر با حضور همه گروه‌های مختلف مردم و مسولین برای این تجمع خبر داد.
وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به آماده‌سازی ادارات و شهرداری هم به سیاه‌پوشی و پرچم‌های عزا در سطح شهر اقدام کنند.
وی در خاتمه تصریح کرد: بخشداران و شهرداران شهرهای تابعه نیز نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی اجرای برنامه‌ها هماهنگ با مرکز شهرستان در مراکز بخش‌ها و روستاها اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha