• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030704748
  • خبرنگار : 71959

بازداشت فروشنده خیانتکار یک واحد صنفی/شلیک پلیس برای دستگیری سارق موتورسوار

بازداشت فروشنده خیانتکار یک واحد صنفی/شلیک پلیس برای دستگیری سارق موتورسوار
عکس تزئینی است

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فروشنده یک واحد صنفی که اقدام به سرقت از محل کار خود کرده بود خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دو مورد از ماموریت‌های اخیر پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: مدتی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۴۲ کن، اعلام کرد که فروشنده واحد صنفی‌اش، مقداری وجه نقد از مغازه به سرقت برده است؛ بنابراین این پرونده در دست بررسی قرار گرفت و در بررسی‌های پلیسی و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته مشخص شد این فروشنده، با ارائه شماره کارت دوست خود به مشتریان، به بهانه‌های مختلف، از آنها درخواست کرده تا مبالغ خرید خود را به آن شماره، کارت به کارت کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در ادامه همکاران من پس از تکمیل اطلاعات پرونده، برای دستگیری این متهم که از اتباع خارجی بوده و ۲۵ سال سن دارد؛ اقدام کردند.در بررسی‌ها مشخص شد این متهم، از این واحد صنفی مبلغ سه میلیارد ریال پول را به همین شیوه سرقت کرده است. با دستگیری متهم این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به سرقت های انجام شده به صراحت اقرار کرد ولی از آنجا که ممکن است این مبلغ افزایش پیدا کند؛ بررسی ها هنوز ادامه دارد. متهم پس از تکمیل پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

موتورسوار سارق دستگیر شد

وی با اشاره به دومین پرونده سرقت نیز گفت:‌ چند روز پیش همکاران من در کلانتری ۱۱۷ جوادیه، هنگام گشت زنی در خیابان مرسلی به یک موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود، مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. این فرد بلافاصله پس از مشاهده ماموران، پا به فرار گذاشت و پلیس نیز بلافاصله دستور ایست صادر کرد و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، ماموران پلیس با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

قاسم‌پور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی گفت: در بررسی های پلیسی مشخص شد این موتورسیکلت نیز دارای سابقه سرقت است. این متهم ۳۸ ساله در ادامه تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دستگاه قضایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha