• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030805254
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رابطه غیراخلاقی به جنایت منجر شد

رابطه غیراخلاقی به جنایت منجر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر به اتهام قتل مردی که با زنی متاهل ارتباط عاشقانه برقرار کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌مدتی قبل خانواده مرد جوانی با هویت معلوم که ساکن شمال شرق استان تهران بود به پلیس آگاهی مراجعه و از مفقود شدن این فرد خبر دادند. در همین راستا نیز  پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت، تحقیقات جنایی آغاز شد. تحقیقات محلی حکایت از آن داشت که این فرد مدام به تهران رفت و آمد داشته و احتمالاً آخرین‌بار خانه را به قصد مسافرت چند روزه به پایتخت ترک کرده است اما با استعلام از بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی کشور اثری از مرد گمشده به دست نیامد که این موضوع فرضیه وقوع جنایت را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از  کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: کارآگاهان با روش‌های علمی کشف جرم متوجه شدند مرد گمشده هنگامی که در تهران حضور داشته به خانه‌ای در جنوب غرب تهران مراجعه کرده است. همچنین اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان نشان ‌داد که این فرد از گذشته با زن جوان متاهلی در فضای مجازی آشنا شده و با یکدیگر رابطه مخفیانه و خارج از چهارچوب خانواده داشته‌اند که کشف این سرنخ مهم باعث شد تا سرنوشت مرد گمشده فاش شود.

رئیس پلیس اگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در این شاخه از تحقیقات پی‌بردند که مرد گمشده آخرین‌بار وارد خانه موردنظر شده اما دیگر بیرون نیامده است که همین موضوع کافی بود تا زن جوان هدف تحقیق قرار بگیرد. بررسی‌های تخصصی و موشکافانه مشخص کرد، چهار مرد که از اقوام نزدیک زن جوان بودند از ارتباط مخفیانه او با خبر شدند و  مرد گمشده را با ضربات چاقو به قتل رساندند و جسد را پس از انتقال به بیابان‌های اطراف تهران برده و برای اینکه راز جنایت فاش نشود آن را به آتش کشیده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهارکرد: متهمان در گام بعدی توسط کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند و در بازجویی‌های اولیه به قتل این فرد با اجرای یک نقشه از پیش طراحی شده اعتراف کردند. پس از اعترافات چهار مرد جوان به جرم قتل، تیم تجسس جنایی پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهمان راهی بیابان‌های اطراف استان تهران شوند و جسد سوخته شده را پیدا کنند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تجسس‌ها همچنان برای کشف جسد ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha