• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030805504
  • خبرنگار : 71431

قتل دوست صمیمی در بزرگراه همت پس از مصرف مشروبات الکلی

قتل دوست صمیمی در بزرگراه همت پس از مصرف مشروبات الکلی
عکس تزئینی است

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 مرد که دوست خود را در بزرگراه شهید همت به‌قتل رسانده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام فقدانی مرد جوانی به‌ هویت معلوم به  پلیس آگاهی تهران بزرگ، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت و تیم جنایی در نخستین گام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند اما ردی از این فرد پیدا نشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان‌ داد مرد گمشده پس از اینکه خانه را ترک کرده به دیدار دو نفر از دوستانش رفته است.اقدامات اطلاعاتی نیز حکایت از آن داشت که این فرد از چند ماه قبل با دو نفر از دوستانش اختلاف مالی پیدا کرده است. موضوعی که سبب شد تا کارآگاهان دو مرد جوان را به‌عنوان مظنونین این پرونده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه دو مرد جوان در جریان تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه درگیری با فرد مفقودی شدند، گفت: در ادامه و در جریان بازجویی‌های فنی دو متهم پس از مشاهده مدارک موجود داخل پرونده؛ چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و از یک جنایت هولناک  در اواسط اردیبهشت ماه پرده برداشتند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به اعترافات دو متهم گفت: یکی از متهمان در جریان بازجویی‌ها گفت که فرد مفقودی از دوستانشان بود که چند ماه گذشته با کارت عابربانک او خریدی انجام داد اما پول را بازنگردانده بودند. همین موضوع نیز سبب بروز اختلاف مالی میان آنان شده، اما با این وجود ارتباط دوستی بین آنان دچار مشکل نشده بود. آنها در شب حادثه نیز با این فرد قرار ملاقات داشته و در یک دورهمی اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بودند. پس از آن سوار ماشین شدند که در محدوده بزرگراه شهید همت، مقتول ناگهان بحث پول را پیش کشیده و به همین دلیل مشاجره میان آنان بالا گرفت.

وی با اشاره به ادامه اعترافات متهمان گفت:‌ در میانه این بحث مقتول به سمت دو نفر دیگر چاقو کشیده که در جریان این درگیری، دو متهم نیز برای دفاع از خودشان با چاقو ضرباتی را به او وارد کردند که این موضوع منجر به مرگ مقتول شد. این افراد مدعی شدند که پس از ارتکاب جنایت خیلی ترسیده بودند و به همین دلیل به یکی از روستاهای مأمونیه واقع در نزدیکی جاده ساوه رفته و جسد را دفن کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه دو متهم از اقدام خود ابراز پشیمانی کردند، گفت: پس از این اعترافات هولناک، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان به‌همراه متهمان راهی شهرستان مأمونیه شدند و پس از ساعت‌ها تجسس جسد مرد گمشده را کشف کردند. جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان نیز برای کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha