• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030906488
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

نزاع بر سرجای پارک منجر به قتل شد

نزاع بر سرجای پارک منجر به قتل شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از مرگ مردی ۶۰ ساله درپی نزاع بر سر جای پارک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران انتظامات بیمارستان شهدای تجریش از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از مرگ مشکوک مرد میانسالی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد که در پی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شده و با جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله که براثر تصادف در یکی از خیابان‌های شمال شهر جان خود را از دست داده بود، روبه‌رو شدند.

وی با اشاره به تحقیقات کارآگاهان در این پرونده، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متوفی دقایقی قبل از حادثه با فردی درگیر شده است. همچنین تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که متوفی با خودروی پراید خود کنار خیابان توقف کرده بوده که ناگهان به‌خاطر همین موضوع با راننده یک خودروی شاسی‌بلند مشاجره پیدا کرده و نهایتاً به شکل فیزیکی با هم درگیر شده‌اند. در جریان این نزاع راننده خودروی شاسی‌بلند مرد میانسال را به وسط خیابان هل داده و در همان لحظه تصادف مرگباری رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با تحقیق از شاهدان مشخص شد که  مرد میانسال در جریان درگیری هل داده شده است، گفت: بدین ترتیب راننده خودروی شاسی‌بلند که نقش پررنگی در مرگ مرد میانسال داشت، بازداشت شد و کارآگاهان مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان موردنظر و اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گفته وی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به این حادثه گفت: گاهی مواردی یک پرخاشگری می‌تواند منجر به حوادث تلخ و جبران ناپذیر شود. در این پرونده نیز ما شاهدیم که راننده خودروی شاسی بلند در یک لحظه و بدون آنکه بخواهد مرتکب اقدامی شده که مجازات سنگینی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha