• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030906519
  • خبرنگار : 71959

کشف ۲۰ راس گاو سرقت شده در جنوب تهران/ قاچاقچی شیشه بازداشت شد

کشف ۲۰ راس گاو سرقت شده در جنوب تهران/ قاچاقچی شیشه بازداشت شد
عکس تزئینی است

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق ۲۰ راس گاو و بازداشت قاچاقچی شیشه در جریان ۲ عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح دو مورد از ماموریت‌های ماموران پلیس شهرستان ری در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: مدتی پیش یکی از شهروندان در تماس با پلیس اعلام کرد که فردی در محله کهریزک اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده است. در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد اطلاعات اعلامی صحیح است که در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۰ کهریزک برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند، گفت: ماموران وارد مخفیگاه این فرد شده و در جریان بازرسی از این محل دو کیلوگرم مخدر شیشه و همچنین مقادیر قابل توجهی مواد اولیه تهیه شیشه را که به‌طرز ماهرانه‌ای در این محل جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

طرهانی با اشاره به دستگیری متهم و انتقالش به مقر انتظامی، گفت: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن نیز برای ادامه تحقیقات و ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

سرقت ۲۰ گاو در شهر ری 

وی با اشاره به ماموریت دیگر پلیس ری نیز گفت: این پرونده مربوط به سرقت احشام  است. رسیدگی به این پرونده درپی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام از استانی دیگر و انتقال آنها به شهر ری، در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن ماموران کلانتری حسن آباد با بررسی میدانی متوجه شدند که سه سارق اقدام به سرقت ۲۰ راس گاو کرده و آنها را به شهرری انتقال دادند.

طرهانی با بیان اینکه پی از هماهنگی با مقام قضایی عملیات برای دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت، گفت: ماموران هر سه سارق را در یک عملیات پلیسی دستگیر  و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۲۰ راس گاو سرقتی کشف شد. سارقان نیز تحت بازجویی قرار گرفته و ناگزیز به جرم خود اعتراف کردند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم تحویل دادسرا شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha