• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403031309179
  • خبرنگار : 71951

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

ایسنا/تهران رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری استان خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی امروز ۱۳ خرداد ماه گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخه ۱۳ خردادماه و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۱۴و ۱۵و ۱۷و ۱۸ خردادماه تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

کهریزی تصریح کرد:‌ که در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز از روز یکشنبه مورخه ۱۳ خردادماه الی روز شنبه مورخه ۱۹ خردادماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، محدودیت یکطرفه مقطعی اجرا خواهد شد. در همین راستای تردد کلیه تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور فیروزکوه از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه تاریخ های ۱۴ و ۱۸ خردادماه از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر فیروزکوه ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخه ۱۳ خردادماه الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخه ۱۹ خردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است که در این خصوص تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام ماموریت‌های ضروری حرکت می کنند استثناء است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha