• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403032416590
  • منبع : کمیته امداد امام خمینی (ره)

امضای تفاهمنامه همکاری میان بنیاد حیات و پنج شرکت در حوزه اشتغال‌زایی

امضای تفاهمنامه همکاری میان بنیاد حیات و پنج شرکت در حوزه اشتغال‌زایی

بنیاد حیات کمیته امداد و پنج شرکت زیر مجموعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا تفاهمنامه بنیاد حیات و پنج شرکت زیر مجموعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری زمینه‌ساز همکاری بنیاد حیات با شرکت‌هاب دانش‌بنیان برای استفاده از ظرفیت حمایتی و سرمایه‌گذاری با هدف افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی و توانمندسازی و توسعه شغلی را فراهم می‌آورد. این شرکت‌ها شامل کشت آب پایدار زنجان، کارگاه خلاق دان، کشت گستر ایرانیان، دانش بنیان رویش گستر خورشید و خشک‌کن‌های صنعتی هدایت هستند که در حوزه کشاورزی، تولیدات تزیینی و مواردی از این دست فعالیت می‌کنند.

مهدی روح‌الهی - مدیرکل توسعه مشاغل بنیاد حیات - با بیان اینکه بنیاد حیات با هدف توسعه اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از سال گذشته فعالیت خود را اغاز کرده است، افزود: سال گذشته دستاوردهای خوبی از نمایشگاه نخست در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش اشتغال مددجویان به دست آمد.

وی با بیان اینکه بنیاد حیات سال گذشته ۲۶۷ هزار اشتغال ایجاد کرده است، افزود: اولویت ما توسعه کسب و کارهای خرد و نیمه خرد به خصوص خلاقانه است. ظرفیت گسترده‌ای در بخش‌های نوآور و دانش‌بنیان وجود دارد که می‌تواند در مستمرسازی و پایداری و خلق مشاغل جدید کمک بزرگی به مجموعه کمیته امداد و مددجویان آن بکند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، روح‌الهی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه بیش از ۷۰ پیش تفاهمنامه برای ایجاد اشتغال با شرکت‌های امضا شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از دانش و خلاقیت، بسترهای دانش‌بنیان هرچه بیشتر در جهت کاهش بیکاری و اشتغال پایدار جامعه هدف امداد گام برداریم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha