۱۴۰۳-۰۶-۲۴ | ۱۹:۰۵
تنها نماینده اعزامی ایران به مسابقات جهانی ذهنی او-اسپرت بانوان، بمی است

تنها نماینده اعزامی ایران به مسابقات جهانی ذهنی او-اسپرت بانوان، بمی است

کرمان (ایسنا) - تنها دختر اعزامی به مسابقات جهانی ذهنی خانم حوریا رنجبر از شهرستان بم است.

در مسابقات او-اسپرت از ۷۵ کشور جهان شرکت می‌کنند و میزبان این مسابقات، کره جنوبی است.

به گزارش ایسنا، حوریا رنجبر ۱۴سال دارد و تنها نماینده ایران در تیم «او-اسپرت» بانوان است که ۲۷شهریور به کره جنوبی اعزام می‌شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها