• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403070705552
  • خبرنگار : 30058

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مطرح کرد:

شهید سیدحسن نصرالله نماد عملی مقاومت و مبارزه با ظلم بود

شهید سیدحسن نصرالله نماد عملی مقاومت و مبارزه با ظلم بود

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: شهید سیدحسن نصرالله نماد عملی مقاومت و مبارزه با ظلم در اسلام بود.

اسماعیل چمنی ۷ مهر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به آیه شریفه « وَلَا تَحْسَبَنَّ‌الَّذِینَ قُتِلُوا فِی‌سَبِیلِ‌اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»، گفت: امروز سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، انسانی مخلص و مومن، مبارزی شجاع و خستگی‌ناپذیر و رهبر مقاومت به یاران شهید خود از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و اسماعیل هنیه پیوست تا در رکاب پیامبران الهی و ائمه معصومین قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان شهید سیدحسن نصرالله در سال‌های اخیر، افزود: به راستی شهید سیدحسن نصرالله سال‌ها قبل چه زیبا گفته بود که«ما همگی فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران آن شهیدند، امامان آن شهیدند و رهبران آن نیز شهید هستند...».

چمنی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی طی روزهای اخیر باز هم با اقدامات نابخردانه و ظالمانه خود خیل عظیمی از مردم بی‌گناه مناطق مختلف لبنان را به شهادت رساند و نهایتا با اقدامی شرم‌آور دست به جنایتی بزرگ زد و رهبر جریان مقاومت سیدحسن نصرالله را به شهادت رساند و بار دیگر دل مظلومان و امت اسلامی را به درد آورد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن محکومیت اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی، شهادت این مجاهد سرافراز و همراهانش را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی، مردم شریف ایران اسلامی و به‌ویژه خانواده معظم این شهدای بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و یقین دارم نیروهای مقاومت و آزادی خواه مناطق اسلامی با تدابیر و فرمان امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا پاسخ قاطعی در زمان و مکان مناسب به این رژیم نامشروع داده و آن‌ها را برای همیشه از صفحه روزگار محو و نابود خواهند کرد. ان‌شاءالله.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha