• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705712
  • منبع : نمایندگی اصفهان

پیام آیت‌الله العظمی مظاهری در پی شهادت سیدحسن نصرالله

پیام آیت‌الله العظمی مظاهری در پی شهادت سیدحسن نصرالله

ایسنا/اصفهان آیت‌الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید در اصفهان در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا از اصفهان، متن پیام آیت‌الله العظمی مظاهری، به این شرح است: 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ 
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»

عالمِ مجاهدِ خستگی‌ناپذیر، رهبر محبوب حزب‌الله لبنان، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله و جمعی از یاران و همرزمانش«رضوان‌الله‌علیهم» به دست شقی‌ترین رژیم سفاک دوران، به فیض عظیم شهادت، نایل آمدند و قلب امت اسلامی و همۀ آزادگان جهان از این مصیبت بزرگ جریحه‌دار گردید.

عمر مبارک این شهید سرافراز، یکسره در مسیر نورانی مجاهدت در راه خداوند سبحان و مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد و اینک او و یارانش، پاداش مجاهدت‌های خود را در پیشگاه الهی و أولیاء حق«علیهم‌السلام» دریافت کرده‌اند.

رژیم ددمنش و تروریست صهیونیستی با آلودن دست خباثت‌آمیز و جنایت‌پیشۀ خود به خون مطهر این شهید عالیقدر و صدها تن از مردم بی‌پناه و مظلوم لبنان، چهرۀ زشت خود را در نزد جهانیان و در کارنامۀ تاریخ بشریت، سیاه‌تر ساخت و امید است زوال این غدّۀ سرطانی جامعۀ بشری با این شهادت‌ها، تسریع گردد، إن‌شاءالله.

از خداوند تعالی علوّ درجات این شهید مجاهد و یاران دلیرش و همۀ شهداء لبنان را مسألت کرده و به روان آن عزیزان درود می‌فرستیم و به ملت صبور لبنان و جبهۀ مقاومت و همرزمان سیّدِ شهید، تسلیت عرض می‌کنیم و ظهور نجات‌بخش انسان و انسانیت، حضرت ولی‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» را به تضرّع و ابتهال، از خداوند رحمان و رحیم، خواستاریم.

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

والسلام علیه و علی عبادالله الصالحین.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha