• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070805930
  • خبرنگار : 50161

شهید سیدحسن نصرالله پرچم‌دار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود

شهید سیدحسن نصرالله پرچم‌دار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: شهید سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.

محسن افشارچی، امروز (یک‌شنبه ۸ مهرماه) با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی را به مردم ایران و جهان اسلام تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

این شهید والامقام که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری کرد، به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

شهید سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص و ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

این شهید والامقام با روحیه‌ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود. بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، جبهه مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ مبارزان با ستمگران را دوچندان خواهد کرد.

اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان محور مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha