• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071007772
  • خبرنگار : 50121

رشد ۳۴ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردستان

رشد ۳۴ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان از رشد ۳۴ درصدی کمک‌های مردمی به این‌ نهاد خبر داد.

محمدجواد شفیعی اردستانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال در جشن عاطفه‌ها تاکنون ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر با میانگین هر بسته ۴۰۰ هزار تومان توزیع شده و امیدواریم تا پایان طرح بتوانیم نیازهای دانش‌آموزان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امسال جشن عاطفه در بیش از ۸۰ مدرسه شهرستان اردستان برگزار می‌شود و کمک‌های جمع آوری شده در مدارس توسط مدیران به سرعت در اختیار خانواده‌های همان مدارس یا مدارس هم‌جوار دارای دانش‌آموز نیازمند قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در شش‌ماهه اول سال جاری مردم خیر و نیک‌اندیش این شهرستان ۷۱ میلیارد ریال به این نهاد کمک کردند، گفت: مجموع کمک‌های مشترکان صدقات در شش ماهه امسال ۶۰۷‌ میلیون‌ تومان بوده است که نسبت به سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

شفیعی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۰۰ نفر از حامیان این شهرستان از ۳۷۲ نفر از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حامیان در شش‌ماهه امسال ۲ میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند که نسبت به سال گذشته از رشد ۵۸ درصدی برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۱۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط امداد و مراکز نیکوکاری به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شده است که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در شش ماهه سال جاری با کمک خیران و نیکوکاران ۲۸ سرویس جهیزیه و ۷۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نوعروسان و مددجویان توزیع شده است تصریح کرد: در جشن عاطفه‌ها تاکنون ۱۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha